سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ از آذین‌بندی مسیر‌های راهپیمایی و معابر منتهی به میدان آزادی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

آذین‌بندی معابر منتهی به میدان آزادی به مناسبت دهه فجربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مددی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر منطقه ۹ شهری اقدام به پاکسازی، رنگ آمیزی و آذین‌بندی مسیر‌های راهپیمایی و معابر منتهی به میدان آزادی کرده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ افزود: منطقه ۹ به عنوان میزبان اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل مجاورت با میدان آزادی، اقدامات ویژه‌ای در خصوص موضوعات و مباحث زیباسازی در ورودی غربی پایتخت با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام داده و در حال انجام است.


بیشتر بخوانید: استقبال از چهلمین سال پیروزی انقلاب با مبلمان شهری ایرانی-اسلامی


مددی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مباحث زیباسازی در منطقه ۹ به مناسبت دهه فجر بیان داشت: تهیه و نصب داربست در تپه ۴ میدان آزادی جهت جایگاه مهمانان، شستشو و رنگ آمیزی نرده‌های بی آر تی، آذین بندی و نورپردازی سطح محدوده، تهیه و نصب داربست طاق نصرت، تهیه و نصب پرچم چمهوری اسلامی و تمثال حضرت امام و رهبری از جمله اقدامات اداره زیباسازی منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.