مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایلام از خسارت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بارندگی ها و سیل در هفته جاری به پل و راه های این شهرستان خبر داد.

مرامی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت:خسارت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سیل به پل و راه های شهرستان ایلامبارش باران و نزولات آسمانی در هفته جاری باعث سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در بیشتر محور‌های مواصلاتی در شهرستان ایلام شد.

مرامی با اشاره به اینکه طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیر‌ها خسارت‌هایی را به پل و راه‌های شهرستان ایلام وارد کرده است، افزود: سیل هفته جاری به بیش از ۵۰ پل در شهرستان ایلام خسارت وارد کرده و باعث تخریب آن‌ها شده است.

وی اعتبار مورد نیاز جهت بازسازی و مرمت پل‌های تخریبی را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دانست و از واگزاری آن‌ها به پیمانکار خبر داد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایلام در ادامه به باز سازی پل تخریب شده در محور شهر چوار به روستای مورت خبر داد و اظهار کرد: سیلابی شدن محور موجب خسارت و تخریب دستک این پل شده که اکنون با نصب علام هشدار دهنده و نیوجرسی کاملا ایمن شده است.

مرامی با بیان اینکه کار بازسازی این پل در اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد تاکید کرد: این محور دارای پیچ‌ها قوص‌های حادثه خیزی است که در صورت تامین اعتبار کاملا ایمن سازی خواهند شد

گفتنی است این راه ارتباطی روستای مورت به شهر چوار در شهرستان ایلام چند ماه پیش نیز به علت واژگونی تریلی حامل سوخت پالایشگاه گاز ایلام به مدت ۴ روز مسدود بود.

روستای مورت پرجمعیت‌ترین روستای بخش چوار از توابع شهرستان ایلام است.

انتهای پیام/با

سیل هفته جاری به بیش از ۵۰ پل در شهرستان ایلام خسارت وارد کرده است

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.