سرمست گفت: دریاچه نمک یک ظرفیت بزرگ برای توسعه استان است و باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران در این دریاچه فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  بهرام سرمست استاندار قم شامگاه سه شنبه در جلسه شورای معادن استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به فعالیت بخش معدن در استان قم گفت: به دنبال ادامه این بخش با نگاه سیستمی هستیم، باید ارتباط بین بخشی برای توسعه بخش معدن در استان ادامه داشته باشد، مهم‌ترین مانع توسعه قم بخشی نگری است.

وی افزود: دریاچه نمک یک ظرفیت بزرگ برای توسعه استان قم است، باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران در این دریاچه فراهم شود و اعتباراتی به استان برای احداث راه دسترسی از قم به دریاچه نمک اختصاص پیدا کند.

استاندار قم ادامه داد: تفویض اختیارات شورای معادن کشور به استان‌ها یک کار خوب است تا اهداف شورای معادن در استان‌ها به خوبی اجرا شود.

سرمست با اشاره به لزوم احداث شهرک صنعتی سنگ‌های قیمتی در استان قم مطرح کرد: باید برای احداث این شهرک در استان مجوز داده شود، ظرفیت خوبی در این زمینه در قم وجود دارد. موزه‌ای در زمینه سنگ‌های قیمتی در استان راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: نقشه راه بخش معدن کشور در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های بخش معدن استان قم لحاظ می‌شود.

استاندار قم یاداور شد: به دلیل قیمت پایین شن و ماسه در استان، برداشت شن و ماسه از معادن قم بیشتر از معادن شهر‌های دیگر است.

انتهای پیام/الف

دریاچه نمک ظرفیت بزرگی برای توسعه قم است

برچسب ها: استاندار ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار