گروه لیما که ده کشور قاره آمریکا را شامل می‌شود با هرگونه مداخله نظامی علیه ونزوئلا مخالفت کرد.

مخالفت گروه لیما با هرگونه مداخله نظامی علیه ونزوئلابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد گروه لیما با هرگونه مداخله نظامی علیه ونزوئلا مخالفت کرد.

همزمان خوان گوایدو، رئیس‌جمهور خود خوانده ونزوئلا روز سه شنبه «نمایندگانی دیپلماتیک» (سفیر و کاردار) برای حدود ده کشوری که وی را به این عنوان به رسمیت شناختند، منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این کشور‌ها آرژانتین، کانادا، کلمبیا، کاستاریکا، اکوادور، آمریکا، هندوراس، پاناما و پرو و نیز گروه لیما را شامل می‌شود.

گروه لیما ده کشور قاره آمریکا را شامل می‌شود که همگی تصمیم گرفتند نیکلاس مادورو را به عنوان رئیس جمور ونزوئلا به رسمیت نشناسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
گروه لیما و سران این کشورها چقدر نادان تشریف دارند اصلاً فکر نکرده اند و توجه ندارند که امروز آمریکا و متحدان سنتی همراهش این بلا و مصیبت را برای مادورو و ونزوئلا ایجاد کردند و فردای آینده نوبت خود آنان خواهد بود بدبخت تر از این گروه نادان تاریخ سیاسی جهان نخواهد یافت کسانیکه ظلم را با دوستی و ترحم بسیار اشتباه گرفته اند اینها باید کمی تاریخ سیاسی مطالعه کنند چقدر باید کوته فکر و باشند؟!؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با توجه به تعدادکشورهایی که گوایدو را برسمیت شناخته اند ...همچین خودخوانده هم نیست و مادرو رفتنیه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تاریخ سیاسی جهان را بخوان هر کجا ملتها حتی با دست خالی مقابل قلدران تا دندان مسلح با وحدت و همبستگی و یکپارچگی از قانون اساسی و رهبران مستقل خود جانانه دفاع کرده اند پیروز شده اند گرچه طول کشیده باشد و زمان برده باشد.....سوریه - عراق - لبنان .....نمونه های تاریخ هستند برای آنانکه بخواهند درس عبرت از تاریخ بگیرند
آخرین اخبار