فرجی گفت: برای سرعت بخشیدن و سهولت تحویل دارو به مراجعه کنندگان بخش جدید به داروخانه مرکزی هلال احمر افزوده خواهد شد.

علی فرجی مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص معطل شدن افراد برای تحویل دارو در داروخانه‌های هلال احمر اظهار کرد: معمولاً سه ماه آخر سال، مراجعه به داروخانه‌ها افزایش می‌یابد؛ به همین دلیل ما تعداد نیرو‌های کاری که تایید UAV را انجام می‌دهند، افزایش دادیم و از طرفی دیگر با بیمه‌ها صحبت کردیم تا یک باند اختصاصی برای افزایش سرعت اینترنت و ارتباط به داروخانه هلال احمر اختصاص دهند.

وی با اشاره به افزوده شدن بخشی جدید به داروخانه مرکزی هلال احمر گفت: به دستور رئیس جمعیت هلال احمر طی یک یا دو ماه آینده، طبقه بالای داروخانه مرکزی که شرکت پخش بوده است به داروخانه اضافه خواهد شد و دارو‌های بیماران خاص، چون دارو‌های شیمی درمانی و ام اس را به این بخش انتقال خواهیم داد.

فرجی درخصوص تاسیس شعب بیشتر داروخانه‌های هلال احمر تصریح کرد: در غرب تهران فضایی برای تاسیس داروخانه وجود دارد و ما آمادگی این را داریم که با اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو شعبه غرب تهران را تاسیس کنیم.


بیشتر بخوانید: تولید صافی دیالیز اطفال در هلال احمر


رئیس سازمان تدارکات پزشکی درباره آخرین وضعیت تولید شربت ترک اعتیاد، گفت: بررسی‌@ها و آزمایش‌های شربت ترک اعتیاد (تنطور اوپیوم) صورت گرفته است؛

وی خاطرنشان کرد: نمونه آزمایشی این شربت تولید و به محض تأیید سازمان غذا و دارو وارد مرحله تولید صنعتی خواهد شد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار