فرد خاطی در پرتاب برگه مشکوک به سمت دروازه محمد سیما قم، در بازی پلی آف لیگ فوتسال کسی جز مشوق تیم فرش آرای مشهد نبود!

آقای باقری///به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه پنجم دی ماه، تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و سوهان محمد سیمای قم در چارچوب مرحله اول رقابت‌های پلی آف لیگ فوتسال به مصاف یکدیگر رفتند، که در نهایت قمی‌ها توانستند حریف خود را با یک گل شکست دهد.

این بازی با حواشی عجیبی همراه شد. بعد از پایان بازی نیرو‌های حراست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی پس از بررسی زمین بازی اعلام کردند یک کاغذ دست نویس مشکوک در دروازه قمی‌ها پیدا شده است.

اما بعد از پیدا شدن این برگه مشکوک، شائبه‌ها بیشتر شد تا اینکه خبرنگار حوزه فوتبال به بررسی این حواشی و فرد خاطی در این زمینه پرداخت.

ابتدا علی مسعودی سرپرست تیم سوهان محمد سیما قم درباره برگه دست نویس درون دروازه شان در بازی با فرش آرا با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان افزود: احساس می کنم مشهدی ها از اینکه در خانه شکستشان دادیم احساس سرخوردگی کردند و درنهایت  بحث برگه نویسی به میان آمد. ولی اگر به شرایط لیگ فوتسال نگاهی بیاندازیم باید بگوییم اگر قرار بود با جادو  اتفاقی بیافتد الان شرایط تیم های حاضردر لیگ باید تغییر می کرد. مطمئنا با این کار تیم ما باید تا الان قهرمان رقابت ها می شد.

او ضمن تایید اینکه لیدر تیم فرش آرای مشهد با در دست داشتن برگه ای مشکوک به سمت گلر تیم سوهان قم رفته است ادامه داد: با عکس و مدرکی که در دست دارم، لیدر فرش آرا وسط بازی صد درصد با حاشیه سازی قصد بر هم زدن تمرکز تیم ما را داشتند.

همچنین مسعودی درباره متهم کردن "دهقان" گلر تیم محمد سیما افزود: بهتر این است اگر کسی مستنداتی در هر زمینه ای دست دارد ارائه کند. 2 روز به بازی ما باقی مانده است و تیم ما نیاز به تمرکز فکری دارد. همچنین تیم ما با توجه به مشکلات مالی بسیاری که دارد نتیجه قابل قبولی گرفته و بقیه تیم ها چشم دیدن موفقیت بازیکنان قم را ندارند!

اما حسین صبوری سرمربی محمد سیما قم هم نظرات خود را درباره برگه مشکوک و شائبه پیش آمده علام کرد و گفت: مطرح کردن این مسائل به نفع فوتسال ما نیست. باید در زمین زحمت کشید و تلاش کرد تا نتیجه را به نفع خود تغییر داد. همه تیم ها در ورود به زمین بازی از زیر قرآن رد می شوند،همگی اعتقادات خاص خودرا دارند. پس بحث جادو اصلا صحت ندارد.

او درانتهای بحث جادوگری در فوتسال گفت: اگر جادو بلد بودیم وردی می خواندیم که مطالبات مالی مان زودتر پیگیری شود!

سرپرست و سرمربی تیم محمد سیما قم هردو قویا اعلام کردند نیاز به آرامش برای بازی مرحله دوم پلی آف لیگ برتر فوتسال دارند و علاقه ایبه ادامه بحث درباره جادو و برگه های مشکوک ندارند!

اما حسن زاده سرمربی تیم فرش آرای مشهد بسیار محافظه کارانه به شائبه برگه مشکوک از طرف لیدر تیم شان پاسخ داد. وی حرکت مشوق تیم را نه تایید و نه تکذیب کرد و درنهایت افزود: در رابطه با حاشیه ای که به وجود آمده بود اطلاعات بنده هم در حد شنیده ها است. ولی اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد با روح ورزش و رقابت فیرپلی منافات دارد و برای وجهه فوتسال خوب نیست.

با این حال باتوجه به مدارک مستند ارائه شده توسط سرپرست تیم محد سیما قم، مقصر اصلی بوجود آمدن حواشی بازی مرحله اول پلی آف لیگ فوتسال این دو تیم، مشوق تیم فرش آرا بوده است. 

تیم های فرش آرای مشهد و سوهان محمد قم با توجه به جنجال های پیش آمده حالا باید دوباره در مرحله دوم رقابت های پلی آف لیگ فوتسال در شهر قم، یازدهم بهمن ماه به مصاف یکدیگر بروند. برنده این بازی شانس خوبی برای قهرمانی در انتهای این رقابت ها پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

از شائبه پیدا شدن برگه مشکوک درون دروازه تا اعتصاب به دلیل مسائل مالی در لیگ برتر فوتسال

از خط و نشان کشیدن مس و گیتی پسند برای قهرمانی تا دعانویسی و حضور بهنام بانی و کفاشیان در لیگ فوتسال

بهنام بانی وسط درگیری فوتسال! + فیلم


انتهای پیام/

مقصر ساخت برگه مشکوک در لیگ فوتسال پیدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار