معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با یک دستگاه نیسان با ۲ کشته و یک مصدوم در ساری خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان ساری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با ۳ سرنشین با یک دستگاه خودروی نیسان به وقوع پیوست، ۲ نفر از سرنشینان خودروی پیکان جان باختند و یکی از آنان مجروح شد.

 

سرهنگ تقدیسی لاریجانی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو است به همه رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضریب ایمنی را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

 

تصادف در ساری با سه کشته و زخمی +تصاویر

 

تصادف در ساری با سه کشته و زخمی +تصاویر

 

انتهای پیام/آ

حادثه رانندگی در ساری

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.