فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و ویلای خالی از سکنه در شهرستان محمود آباد خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در سطح شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به این که عمده این سرقت‌های در بخش "سرخرود" این شهرستان به وقوع پیوست، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با اتجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت منزل در این شهرستان شدند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی قضائی، ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند، ۲ نفر از سرکرده‌های اصلی این باند و ۳ همدست آنان را دستگیر کنند..

فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهمان که بکارگیری افرادی سابقه دار اقدام به سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان می‌کردند در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در جریان رسیدگی به این پرونده خبر داد و گفت: در بازرسی از محل اختفای سرکرده‌های اصلی این باند یک دستگاه خودروی سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: رعایت هشدار‌های انتظامی، استفاده از ابزار‌های ایمنی نظیر دزدگیر و قراردادن وسیله نقلیه در مکان‌های مناسب با استفاده از قفل و ابزار‌های ایمنی مناسب از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند.

سردار میرفیضی با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه، گفت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهاد‌های اثر گذار با نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر به ارتقاء احساس امنیت، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم، امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی مازندران از هم استانی‌های عزیز خواست: برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان در محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار