خانواده سامسونگ گلکسی S10 با یک شارژر بی‌ سیم قدرتمند عرضه می‌شود

شرکت سامسونگ پس از ارتقای شارژر بی‌سیم خود آن را همراه با خانواده گلکسی S10 عرضه می‌کند.

خانواده سامسونگ گلکسی S10 با یک شارژر قدرتمند عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محصول جدید سامسونگ یعنی سری گلکسی S10 همراه با شارژر بی‌سیم این شرکت به زودی با بروزرسانی‌های قوی عرضه خواهد شد.

به تازگی این شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ با نام EP-P5200 توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شده است. جریان ورودی این شارژر جدید ۱۲ ولت یا ۲.۱ آمپر است.

برای درک بهتر میزان ارتقای این شارژر، آن را با شارژر EP – N5100 مقایسه کردیم. این شارژر دارای جریان ورودی ۹ ولت یا ۱.۶۷ آمپر است و خروجی آن ۹ ولت است. با داشتن چنین مشخصات خروجی و ورودی می‌توان تشخیص داده که این شارژر دارای قدرت ۹ وات با ۶۰ درصد بهره‌وری است. اگر شرایط این دو شارژر مشابه باشد، برای شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ گلکسی S10 قدرتی در حدود ۱۵ وات را محاسبه کرده‌ایم.

در واقع میزان قدرت این شارژرهای بی‌سیم جدید برابر با شارژرهای سریع سیمی سامسونگ با خروجی ۹ ولت و ۱.۶ آمپر، برابر است. در گذشته این قدرت برای شارژهای بی‌سیم امکان‌پذیر نبود اما حالا با این بروزرسانی، سامسونگ بار دیگر قدرت خود را به نمایش گذاشته است.

چندی پیش در گزارشی به طور کامل درباره گوشی‌های جدید سامسونگ صحبت کردیم. در آن گزارش به میزان باتری این محصولات اشاره کردیم. اگر به خاطر داشته باشید به گفته برخی منابع، ظرفیت باتری گلکسی S10 Lite حدود ۳۱۰۰ میلی‌آمپر است. نکته عجیب این است که نسخه 5G همین گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه خواهد شد. این باتری برای یک گوشی با ابعاد متوسط واقعاً قوی است.

 به نظر می‌رسد که شارژرهای بی‌سیم گلکسی S10 دارای قدرت ۱۵ وات  خواهند بود، در نتیجه سرعت شارژ این پرچمداران با شارژر بی‌سیم یا باسیم تفاوتی نخواهد داشت.

خانواده سامسونگ گلکسی S10 با یک شارژر قدرتمند عرضه می‌شود


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی S10 سامسونگ +تصاویر


انتهای پیام/

شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار