اردلان گفت: روش های مختلفی از سوی سازمان تامین اجتماعی برای پاسخگویی به بیمه شدگان در خصوص بسته حمایتی تعریف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: یکی از راه‌های پاسخگویی و استعلام در مورد بسته حمایتی، کد دستوری است. مشترکین همراه اول می‌توانند از طریق کد دستوری #۹*۱۴۲* از وضعیت بسته حمایتی خود آگاه شوند و برای مشترکین رایتل نیز کد دستوی#۹*۱۴۲۰* اختصاص یافته است.

اردلان گفت: در صورتی که افرادی خود را واجد شرایط دریافت بسته دولت می‌دانند و تاکنون این کمک را دریافت نکرده اند می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲* ویژه مشترکین همراه اول و شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲۰* ویژه مشترکین رایتل نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا نتیجه بررسی به سرپرست خانوار پیامک شود.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به عنوان یکی دیگر از راه‌های پاسخگویی در خصوص سبد کالا گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانال‌های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار برای بهره برداری در دسترس است.

اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، تأمین اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بی عدالتی را فریاد بزنید بیکارانی که از هیچ بسته حمایتی بهره مند نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
این اصلا شایسته نیست که یک خانواده ای که هیچ شغل و بیمه ای ندارد بدون بسته حمایتی بماند. چرا که کمیته امداد میگوید افرادی که زیر حمایت این نهاد نیستن نمیتونن به اینجا مراجعه کنن حتی اگر خود دولت در رسانه ملی گفته باشد! پس با این حال افراد مستحق و بیکاری که بیشتر از همه به بسته حمایتی نیاز دارن مشمول نشدن، اما در مقابل تمامی حقوق بگیران و کارمندان دولتی مشمول این بسته شدن، این چه عدالتیه؟!!
آخرین اخبار