مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: نرم‌افزار جامع آموزشی سواد رسانه‌ای «مجازیار» که با هدف فراگیری و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مخاطبان تهیه شده است در دسترس کاربران قرار گرفت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه تبیین طرح ملی ارتقاء سواد رسانه «مجاز یار» گفت: این نرم‌افزار با قابلیت نصب در تلفن همراه با هدف فراگیری سواد رسانه‌ای و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مخاطبان تهیه شده است و مخاطبان می‌توانند با برقراری ارتباطی تعاملی انواع رسانه‌ها را بیاموزند و دیدگاهی نقاد و تحلیلی درباره پیام‌های رسانه‌ای داشته باشند.

بیدخام با بیان اینکه این نرم افزار در قالب محیطی جذاب به آموزش مفاهیم کلیدی سواد رسانه در دنیای امروز می‌پردازد گفت: استفاده از کلیپ‌های کوتاه در قسمت‌های مختلف نرم افزار مجاز یار به ارتقای یادگیری کمک می‌کند و در پایان هر بخش اطلاعات حاصله را ارزیابی خواهد کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی، محتوای آموزشی این نرم افزار را در قالب متن، تصویر، ویدئو و سخن اساتید توصیف کرد .

به گفته بیدخام، این نرم افزار شامل شش بخش، سواد رسانه، کلینیک رسانه، مادرانه، سبد رسانه، صنعت بازی و صنعت زیبایی است.

وی با اشاره به اینکه دستاورد‌های این طرح آموزش غیر حضوری و کاهش هزینه‌های استفاده از فضای مجازی است، گفت: آموزش سریع و کم هزینه بودن آن از جمله امتیازات این طرح است.

اپلیکیشن مجازیار یک دوره آموزشی جامع برای صیانت از خانواده‌ها در فضای مجازی است و از طریق سایت www.majazyar.ir و یا دانلود اپلیکیشن قابل دسترسی است.

انتهای پیام/ک

آغاز به کار نرم‌افزار جامع آموزشی سواد رسانه‌ای «مجازیار» در استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار