تازه‌ترین اثر رفیع افتخار با عنوان «بزرگ شدی جیگول جیگول» به زودی منتشر و روانه بازار می‌شود.

رمان بزرگ شدی جیگول جیگول در موزه انقلاب و ارزش های دفاع مقدس منتشر می شود

رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: این روزها نگارش رمان جدیدم را با عنوان «بزرگ شدی جیگول جیگول» به اتمام رساندم و برای انتشار  در اختیار موزه انقلاب و دفاع مقدس قرار دادم. این رمان را برای کودکان ۹ تا ۱۱ ساله نوشتم.

وی افزود: رمان «بزرگ شدی جیگول جیگول» از جمله کتاب‌های حوزه داستان انقلاب است که نگارش آن را به سفارش موزه انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس انجام دادم. حوادث رمان در سال‌های ۵۶ و ۵۷ در یکی از شهر‌های ایران به نام اندیمشک روی می‌دهد. حوادث داستان مبتنی بر شور و هیجان همگانی است که مردم در تظاهرات ضد نظام پادشاهی داشتند. کشمکش و درگیری‌هایی که برای قهرمان داستان روی می‌دهد در طی حوادث همین سال هاست.

این نویسنده کودک و نوجوان در خصوص حوادث رمان «بزرگ شدی جیگول جیگول» بیان کرد: حرکت داستانی در رمان بزرگ شدی جیگول جیگول از کنش جمعی و تاثیر پذیری کودکان در حادثه و اقدام شجاعانه آن‌ها آغاز می‌شود. فعلا کتاب را برای انتشار به موزه انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس تحویل دادم؛ نمی‌دانم چه زمانی منتشر و روانه بازار نشر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.