معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: حفظ انقلاب سخت‌تر از خود انقلاب است، پس باید چهل سالگی انقلاب را جشن گرفت.

حفظ انقلاب سخت‌تر از خود انقلاب استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز سه شنبه در همایش پرچمداران بصیرت که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز آزادی، وحدت، همدلی، عزت، کرامت و شرافت ما چهل ساله شده است.

وی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب به اندازه خود پیروزی انقلاب اهمیت دارد، افزود: امام (ره) بار‌ها می‌فرمودند که حفظ یک پیروزی به مراتب سخت‌تر از خود پیروزی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: اغلب انقلاب‌ها بعد از گذشت مدتی شکست خوردند و آن‌هایی هم که پیروز شدند خیلی زود از مسیر خارج شدند و نتوانستند دوام بیاورند.

سردار نقدی تصریح کرد: قله تمام انقلاب‌های بشری بعثت پیامبر اکرم (ص) است که میلیون‌ها سال نوری با سایر انقلاب‌های بشری فاصله دارد و معمار آن خداوند است و می‌بینید که خیلی زود به تحریف کشیده می‌شود و به جایی می‌رسد که دشمنان پیامبر پادشاهی می‌کنند و به اسم خلافت پیامبر مسلمانان و فرزندان پیامبر را می‌کشند.

وی عنوان کرد: حفظ انقلاب سخت‌تر از خود انقلاب است، پس باید چهل سالگی انقلاب را جشن گرفت و از این درس‌های چهل سال گذشته برای استمرار این انقلاب بهره گرفت.

وی عنوان کرد: رضاخان زمانی که از کشور خارج شد ۷ میلیارد تومان آن روز در حسابش بود که به پول امروز ۲۰۰ میلیارد دلار می‌شود، چون پول نفت کشور را به حساب شخصی خودش می‌ریخت در ۲۰۰ سال اخیر به استبداد و وابستگی و دخالت بیگانه کشور بسیار افزوده شد و در دوران پهلوی اوج گرفت و در واقع شاه هیچ‌کاره بود و بیگانگان کشور را اداره می کردند، تصریح کرد: فرح پهلوی در کتاب خاطراتش می نویسد وقتی من ملکه شدم تصور می کردم شاه تصمیم گیرنده کشور است، اما بعدها متوجه شدم او هیچ کاره است.

انتهای پیام/ز

 

باید چهل سالگی انقلاب را جشن گرفت

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.