نماینده مردم قم در مجلس گفت: امروز متاسفانه مشکلات مردم دیده نشده و اهتمام لازم از سوی دولت برای رفع آن وجود ندارد.

دولت عزم و اراده‌ای برای رفع مشکلات نداردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی صحن علنی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: امروز متاسفانه مشکلات مردم دیده نشده و اهتمام لازم از سوی دولت برای رفع آن وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه تقریباً مملکت حالت رها شده دارد، امروز دام کشور و نهاده‌های دامی در حال قاچاق به خارج از کشور است.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: با آنکه گوسفند نر در گذشته دامنه قیمت گران تری داشته، اما امروز قیمت برعکس شده است که نشان از سازماندهی خاصی است چرا که می‌خواهند از نظر مسائل معیشتی و تامین مایحتاج، مردم را دچار مشکل کنند، به نظر می‌رسد عزم و اراده‌ای در برخورد با مسائل کشور وجود ندارد.

ذوالنوری گفت: برخی دوستان رئیس جمهور، آدرس‌های غلط و عوضی اعلام کرده و می‌دهند و متاسفانه تریبون‌ها برای حذف حصر برخی افراد معطل می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار کرد: در حال حاضر و در زمستان، صف‌های طولانی گوشت وجود دارد و بیکاری و آسیب‌های اجتماعی، طلاق و حاشیه‌نشین افزایش یافته و این‌ها مشکلات مردم شده است.

وی تصریح کرد: برخی‌های آدرس غلط را برای فریب مردم می‌دهند تا نظر مردم را از مشکلات اصلی به مسائل دیگری معطوف کنند مانند ورود زنان به ورزشگاهها.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: اگر معاون رئیس جمهور اعلام کرده همه توان خود را برای حل ورود زنان به ورزشگاه‌ها به کار می‌بندد مردم هم از مسئولان توقع دارند برای حل مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری مثل همان موضوع تلاش‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نماینده‌عزیز‌حالا‌فهمیدی‌
آخرین اخبار