نرم‌افزار AirBuddy مشکل اتصال ایرپاد به مک‌بوک را مرتفع ساخته است.

با نرم‌افزار AirBuddy به راحتی ایرپاد خود را به مک‌بوک متصل کنید+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرپاد یکی از محصولات اختصاصی شرکت اپل است که به گفته کاربرانش در زمینه پخش موسیقی یکی از بهترین‌ها است. اما این دستگاه گاهی اوقات برای اتصال به سیستم مک‌بوک دچار مشکل می‌شود. البته برای این مشکل راه حل نیز وجود دارد.

AirBuddy نام نرم‌افزاری جدید است که توسط گیلرمم رمبو (Guilherme Rambo)، نویسنده و توسعه دهنده 9to5Mac ساخته و معرفی شده است. این نرم‌افزار برای اتصال بسیار آسان و سریع ایرپاد به مک‌بوک است. شما با استفاده از Airbuddy می‌توانید با زدن یک دکمه ایرپاد خود را به مک‌بوک متصل کرده و از آن لذت ببرید. این نرم‌افزار به قیمت 5 دلار در دسترس است. هنگام خرید آن مدل دستگاه از شما سوال می‌شود تا اتصال به بهترین شیوه ممکن انجام شود.

برای اتصال ایرپاد به مک‌بوک همان کاری را باید انجام دهید که برای اتصال آن به آیفون انجام می‌دهید، کافی است نزدیک دستگاه کیس آن را باز کنید. پس از آن بر روی مک‌بوک خود گزینه اتصال را کلیک می‌کنید و به همین راحتی و با همین سرعت این اتصال انجام می‌شود. همچنین نرم‌افزار AirBuddy شامل یک قابلیت است که به کاربر اجازه می‌دهد میزان باتری دستگاه را متوجه شود.

با نرم‌افزار AirBuddy به راحتی ایرپاد خود را به مک‌بوک متصل کنید+تصویر

در حال حاضر، چند گزینه دیگر نیز وجود دارند که اساس کار آن‌ها با AirBuddy یکی است. یکی از محبوب‌ترین‌ این برنامه‌ها ToothFairy است که تنها 3 دلار قیمت دارد و به عنوان راهی برای کنترل و اتصال تمام دستگاه‌های بلوتوثی به مک شما است. رابط کاربری این نرم‌افزار، یکپارچگی و وضوحی که در AirBuddy شاهد آن هستید ندارد، اما دارای یک گزینه نوار منو است که AirBuddy در نرم‌افزار فعلی خود فاقد آن است.

در ضمن در نرم‌افزار AirBuddy قابلیتی به نام مرکز اطلاع رسانی (Notification Center) وجود دارد که کاراییش از اسم آن واضح است. این نرم‌افزار به اندازه Toothfairy برای کاربران ایرپاد مفید است.

رامبو، امروز در توییتر، پستی منتشر کرد که در آن از ویژگی‌های بیشتری که قصد دارد به نرم‌افزار AirBuddy اضافه کند، نوشت. از جمله این توانایی‌ها می‌توان به دیدن سایر اتصالات بلوتوث توسط این نرم‌افزار اشاره کرد. او همچنین می‌گوید قصد دارد سورس برنامه را در برخی قسمت‌ها باز بگذارد.


بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 


انتهای پیام/

نرم‌افزار AirBuddy

برچسب ها: فناوری ، اپل ، ایرپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار