فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: نیرو‌های مسلح مستقر در استان ۲۲۵ برنامه برای یوم الله دهه مبارک فجر تدارک دیده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر بیژن فلاحی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به اجرای ۲۲۵ برنامه مشترک نیرو‌های مسلح استان در دهه مبارک فجر گفت: برنامه‌های نیرو‌های مسلح با رژه موتور سوران نیروی انتظامی در دوازدهم بهمن از مقر فرماندهی انتظامی استان تا مزار شهدا آغاز می شود.

امیر فلاحی افزود: برپایی مراسم افتتاحیه دهه فجر در مزار شهدا، دیدار کارکنان نیرو‌های مسلح با نماینده، ولی فقیه در استان و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این روز است.

وی اضافه کرد: برپایی مسابقات دوومیدانی و اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه‌ها برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از برنامه‌هایی است که در چهاردهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: همچنین در ۱۵ بهمن ماه همایش نقش رزمندگان قزوین در غرب و شمال غرب کشور به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در مسجد امام خمینی غیاث آباد برگزار خواهد شد.

به گفته امیر فلاحی، حضور کارکنان نیرو‌های مسلح به مراکز انتقال خون برای اهدای خون، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری محفل انس با قران کریم از برنامه‌های ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه است.

وی اضافه کرد: گلباران مزار شهدا با بالگرد‌های هوا نیروز پایگاه آبیک و شرکت در نماز جمعه و برپایی مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) از دیگر برنامه‌های نیرو‌های مسلح است که از ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: حضور کارکنان نیرو‌های مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

امیر فلاحی در ادامه گفت: امسال به علت شهادت حضرت فاطمه مراسم نور افشانی ۲۲ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در پارک شقایق قزوین اجرا خواهد شد.

رضازاده معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین هم در این مراسم از برپایی جشن انقلاب در ۱۸ بهمن ماه در ستاد فرماندهی خبر داد و گفت: این برنامه با حضور خانواده کارکنان نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

امیری مقدم معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین هم در این مراسم از برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه در رده‌های بسیج و سپاه خبر داد و گفت: حضور سخنرانان در ۴۰ مدرسه و اجرای گروه سرود هزار و ۳۵۷ نفره، برگزاری مسابقات کتابخوانی، راه اندازی ۴۰ میز خدمت در مساجد استان، اعزام ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم و همچنین اعزام ۴۰ گروه پزشکی به این مناطق برای ویزیت رایگان از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/ک

نیرو‌های مسلح استان ۲۲۵ برنامه برای یوم الله دهه مبارک فجر تدارک دیده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار