میرسلیم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نبی حبیبی ۴۰ سال صادقانه و خالصانه برای انقلاب اسلامی خدمت کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روزمه سیاسی خاص مرحوم محمد نبی حبیبی، مردمداری را مهمترین ویژگی او دانست.

نبی حبیبی ۴۰ سال صادقانه و خالصانه برای انقلاب اسلامی خدمت کردسید مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زندگی سیاسی مرحوم محمد نبی حبیبی دبیرکل فقید حزب مؤتلفه، گفت: عملکرد ایشان نشان دهنده قیامش بود ، به نظرم  آن مرحوم در طول این ۴۰ سال خالصانه و صادقانه در خدمت انقلاب اسلامی بود، حتی در معاونت استانداری کرمان یا استانداری های فارس و خراسان نیز کاملا مردمی و مردمدار بودند که این ویژگی ماندگار و برجسته اوست . 

وی افزود: مرحوم نبی حبیبی در شهرداری تهران ، فردی بسیار منضبط بودند و هیچ خلافی از ایشان اتفاق نیفتاد زیرا کاملا اهل مقررات و ضابطه‌مند بودند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: مرحوم حبیبی در رسیدگی به جانبازان بسیار سختکوش بودند و واقعا فداکاری می‌کردند؛ حتی زمانی که عهده دار دبیرکلی حزب مؤتلفه شدند نیز فردی بسیار متعهد و پایبند به تشکیلات بودند و اصلا کوتاهی در این راستا نداشتند که این مورد نیز از ویژگی‌های بسیار مهم آن مرحوم است که باید سرمشق آیندگان شود. 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در ادامه  با اشاره به آخرین ملاقات  خود با مرحوم نبی حبیبی اظهارکرد: مرحوم حبیبی دیروز در جلسه دبیران حزب موتلفه اسلامی اظهاراتی را مبنی بر مقاومت در خطوط نبرد غزه ، لبنان و سوریه بیان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار