فرماندار تربت حیدریه گفت: زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی این شهرستان متناسب با ظرفیت بالای استعداد‌های مردم این منطقه نیست.

کمبود امکانات هنرمندان در تربت حیدریه

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه با حضور در جمع هنرمندان و شاعران تربت حیدریه بااشاره به اینکه تربت حیدریه مشاهیر بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد گفت: هنرمندان و فعالان عرصه هنر متاسفانه در این منطقه با کمترین امکانات فعالیت می‌کنند.


وی افزود: توزیع امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان متناسب با نیاز مردم نیست و رونق این فعالیت‌ها در مناطق مختلف و ارتقای شاخص‌های فرهنگی، نیازمند توزیع عادلانه امکانات این عرصه است.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به محدودیت‌های زیرساختی در حوزه فرهنگی و هنری ادامه داد: نبود سالن اجرای برنامه‌های هنری و نمایشی، سینما و زیرساخت‌های کتابخانه‌ای مناسب از جمله چالش‌های پیش روی فعالان فرهنگی و هنری است.

رستمی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی و هنری به رشد جامعه منجر می‌شود، گفت: فرهنگ سازی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای ارتقای فرهنگ و آموزش بیش از سایر عرصه‌ها موثر و منجر به بازدهی بیشتر و اثر بخش می‌شود.


وی تاکید کرد: از طرح‌های فرهنگی و هنری این شهرستان قطعا حمایت خواهد شد و قطعا با اجرای این طرح و برنامه‌ها به فرهنگ سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و شور و نشاط اجتماعی کمک می‌شود و اتفاقات و رخداد‌های مهم در این حوزه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام//د. ش



عدم تناسب زیرساخت‌های فرهنگی با ظرفیت‌های موجود درتربت حیدریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.