قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید و از امروز گمانه زنی‌ها برای جانشینی او آغازشده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش در طول ۸ سال حضور در ایران کارنامه قابل قبولی دارد، اما نتایج تیم ملی فوتبال ایران در این ۸ سال منجر به دریافت هیچ جامی نشد تا کی روش باوجود تحولاتی که در فوتبال ما به وجود آورد به یک سر مربی ناکام تبدیل شود.

عملکرد بسیار مناسب تا قبل از نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و پس از آن یک شوک تاسف برانگیز در بازی نیمه نهایی مقابل ژاپن، تفکر در مورد ماندن یا رفتن کی روش را به یک چالش بزرگ بدل کرده است.

کی روش از سال ۲۰۱۱ سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را پذیرفت و ۸ سال در این سمت باقی ماند.

تیم ملی با حضور کی روش در دو جام جهانی متوالی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به همراه تیم ایران حضور داشت و از جمله مربیانی است که ۴ جام جهانی را در طول دوره مربیگری خود دیده است.

آیا موافق عقد قرارداد مجدد با کارلوس کی روش هستید؟

بحث فنی تیم ملی فوتبال با حضور کی روش کارنامه مثبتی دارد، اما حاشیه‌های حضور این سر مربی و بحث‌های تکراری و دعوا‌های کی روش در فوتبال شاید ضرر جبران‌ناپذیری در این دوره از جام ملت‌های آسیا به ایران زد.

از مهم‌ترین نکاتی که کارلوس کی روش در فوتبال ایران به وجود آورد، تفکر دفاع تیمی بود که تا آن زمان ما هنوز در این موضوع مشکل داشتیم و یکی دیگر از پیشنهاد‌ها و اقدامات سازنده کی روش ساختمان پک برای تیم ملی فوتبال بود.

برخی کارشناسان معتقدند کی روش تمام داشته‌هایش را به ایران داده و درس جدیدی برای فراگیری وجود ندارد، اما عده‌ای بر این باورند که بعد از رفتن کی روش فوتبال ایران بازهم دچار افت خواهد شد.

کی روش در طول حضورش در ایران ۱۰۰ بازی را به‌ عنوان سر مربی روی نیمکت نشست و درحالی‌که در این ۱۰۰ بازی بیش از نیمی از آن را با پیروزی سپری کرد.

تیم ملی ایران تحت هدایت کی روش آمار ۶۰ پیروزی، ۱۲ شکست و ۲۷ تساوی را دارد که از مهم‌ترین پیروزی‌های می‌توان به برد کره جنوبی، مراکش، قطر و ... اشاره کرد.

آیا موافق عقد قرارداد مجدد با کارلوس کی روش هستید؟

همچنین از شکست‌های تلخ نیز می‌توان به تقابل با عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ و این آخری یعنی باخت ۳ بر صفر مقابل ژاپن اشاره کرد.

البته تیم ملی در این مدت ۱۸۳ گل زده و ۶۰ گل هم دریافت کرده است. پیروزی در ۶۲ درصد بازی‌ها، میانگین گل زده ۱.۸۵ و میانگین گل خورده حدود ۵۹ صدم دیگر آمار به ثبت رسیده برای تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی روش بوده است که سبب شده تا او آمار موفقی در فوتبال ایران داشته باشد.

کی روش روز گذشته پس از بازی مقابل تیم فوتبال ژاپن قرارداد رسمی‌اش با تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید و به‌صورت غیرمستقیم از فوتبال ایران خداحافظی کرد، اما اینکه پیشنهاد جدیدی از ایران دریافت کند و یا به پیشنهاد کلمبیا پاسخ مثبت بدهد هنوز مشخص نیست.

شما می‌توانید در بخش نظرات کاربران با ذکر دلیل ماندن یا نماندن کی روش را برای ما ارسال کنید.


بیشتر بخوانید:

ایران صفر - ژاپن ۳/بعد از کره و استرالیا، ایران هم حذف شد/یک اشتباه رویای قهرمانی را ۴ سال به تعویق انداخت

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

سرباز فراری تماشاگر بازی ایران + عکس


انتهای پیام/

بررسی عملکرد کی روش در تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
بهترین مربیه تورا خدا حالا که قهرمان نشدیم با اوردن دوباره کی روش ما را شاد کنین این بهترین کاریه که می توانین انجام بدین
Iran (Islamic Republic of)
سیدجوادخیبرگیر
۱۸:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
موافقم باماندن کی روش
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
نمیخوام خودمون رو با کشورهای دیگ مقایسه کنم. ولی شما نگاه کنید ژاپن برنامه سی ساله داره واسه قهرمانی جهان آنوقت فدراسیون فوتبال ایران و دست اندر کارانشون وقتی ازشون سوال میشه برنامه تون چیه میگن حالا ما تا جام ملت ها قرار داد داریم و فقط به جام فکر میکنیم بعدش، آقای تاج هم. با کمال پر رویی میگ ما هیچ عجله ای در انتخاب سرمربی نداریم فعلاً که تا فروردین تیم کار خاصی نداره فقط اردو داره تیم ملی، سطح نگرش یک آدم رونگاه کنید متوجه میشین ...... تا زمانی که امثال آدم های پر رو و بی تربیت مثل تاج و کفاشیان تو کادر باشند اوضاع همچنان همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
نه به هیچ وجه
Iran (Islamic Republic of)
نیلو
۱۵:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
به نظر من هم باید بماند چون فقط خودشه که نقاط ضعف و قوتمون خوب میدونه مربی جدید یه مدت
زیادی طول میکشه تا به جایی که الان کیروش هست برسه پس خودش بهترین گزینه برای مربیگری تیم ملیمون میتونه باشه
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۳:۲۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
اگر هدف اینده رفتن به جام جهانی قطر باشد در این فرصت کم بهترین گزینه خود کیروش است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بمونه از رفتنش خیییلی ناراحتیم تورا خدا کاری به وزارت ورزش نداشته باشین حالا که تیم فوتبال شکست خورده با اوردن دوباره کی روش ما را شاد کنین . کی روش از طرف تمام ایرانیان از شما متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بماند اون مربی بزرگی است صد حییییییییف اگه برود
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۴:۴۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام به نظر من کیروش عالیترین مربی برای ایران بوده خدا کنه این فدراسیون یه کار درست بکنه ایشونو برگردونه .
Iran (Islamic Republic of)
kh
۱۲:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بمونه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
کیروش بمونه. کدام مربی را بیارید بعد از 8 سال نمره قبولی بگیره؟؟ مربی جدید میارید به جام جهانی راه پیدا نمیکنیم ول میکنه میره . دو باره یکی دیگه و بهشت دلالان. غیر از اینه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
از یه سوراخ دو بار نیش خوردن غلط هست - کاملا مخالف هستم
Singapore
امیر
۰۸:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بله تیم ایران شخصیت پیدا کرده ما دو دوره به جام جهانی رفتیم قوی ترین تیم های دنیا با بازیکنان میلیاردی برای شکست دادن ما جان لب شدن نمره مثبت کارلوس کیروش خیلی بیشتر از نمره منفی اوست اگر کیروش را از دست بدهیم فوتبال ما ۱۰ سال سقوط خواهد کرد و مجددا فقط صعود به جام جهانی برایمان میشود آرزو چقدر بد است که قضاوت ما فقط با یک شکست اتفاق بی افته حالا اگر قهرمان میشدیم کیروش سلطان بود ما بعد از ۱۵ سال با کیروش به ۴ تیم آسیا رفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خیر
Iran (Islamic Republic of)
H.A
۰۸:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خارجی دلسوزایران نیست به پولش فکر میکند این همه پول بی زبان با این مشکلات اقتصادی دادند آخرش هم هیچ ا‌گر مثبت بود در این ۸ سال نتیجه میداد!!!؟
United States of America
بنده ی خدا
۰۱:۳۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بی تجربگی بازیکنا بودهمه تقصیر ها رو گردن کیروش نندازید...
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۰۱:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
به نظرم فوتبال ملی مون با کیروش پیشرفت کرد اما بعد از 8 سال باید نتیجه می گرفتیم، ساختار تیمی کاملی هنوز نداریم فقط دفاع محض و ضد حمله... بازی سازی هافبک ها اصلا وجود نداشت... برگشتن به بازی بعد از گل خوردن هم وجود نداشت... اما مبارزه با بازیکن سالاری، عدم اجازه به دخالت مربیان هم از نتایج کیروش بود نقاط ضعفش بی احترامی به مربیان داخلی و لجاجت با باشگاه پرسپولیسی که با بازیکنان داخلی و هزاران مشکل نایب قهرمان آسیا شده بود همچنین است علاقه وافر به بازیکنانی که فقط در خارج توپ میزنن از جمله مشکلات کیروش بود ضمنا دیگه بیشتر ازین چیزی نداره به فوتبال مون کمک کنه اما دستش درد نکنه هرچند دل 80 میلیون نفر شکسته شد
Iran (Islamic Republic of)
arb
۰۰:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
با این اختلافی که توی فوتبال درباره او وجود داره بره بهتره به شرطی که
۱-نفر بعدی بهتر از کی روش باشه
۲-قبلا مربی تیم ملی نبوده باشه(چون برگشت به عقبه)
۳-انتخاب سرمربی جدید طولانی نشه
۴-قرارداد دقیق و کارشناسی شده و محکمی باهاش بسته شود نه قرارداد ترکمانچای
۵-از اون برای آموزش مربی و توسعه حرفه ای فوتبال در کشور استفاده شود
۶-مربی ایرانی روی نیمکت در کنارش حضور داشته باشه
۷-فدراسیون و وزارت ورزش اجازه مصاحبه کادر فنی تیم ملی و باشگاها و دیگر اهالی ورزش علیه هم ندهد و فدراسیون واسطه بین طرفین باشد و با خاطی برخورد قاطع شود تا مشکلات امروز تکرار نشود
۸-در مسائل مالی طوری برنامه ریزی شود که مشکل مالی برای آماده سازی تیم ملی و لباس و بازیهای تدارکاتی و ... پیش نیاید
البته اگه اینکارها رو میکردند،شاید با کی روش قهرمان می شدیم.
با کی روش قهرمان نشدیم ولی همه آسیا از بازی با ما می ترسند،اگه جو تیم ملی آرام بود و بازیهای تدارکاتی و آماده سازی ما مثل رقبا بود،اون اشتباه بچه گانه پیش نمی اومد و با یه گل روحیه تیم متلاشی نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
احمدزاده قمي
۰۰:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بله بهتر است كي روش بماند چرا كه خيلي خوب كار كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بماند بهتر است مگر آقای کیروش مقصر است وقتی که بازیکنان ایران با این همه ادعا هنوز الفبای فوتبال را بلد نیستند . زمانیکه اعتراض به قضاوت داور وجود داره این وظیفه کاپتان تیمه نه تمام بازیکنان یا توپ رو توی دوقدمی دروازه حریف چنان به بیرون میزنند که حتی مدافعان حریف هم به آن خوبی بلد نیستند که توپ را دفع کنند یا خطاهای بی مورد بازیکنان که موجب میشه دست مربی در استفاده از آنها در بازیهای بعدی بسته باشه حتی پاسکاری و کار تیمی را هم بازیکنان به درستی بلد نیستند البته آقای کیروش ایراداتی هم داشت مثل بی توجهی به بازیهای لیگ یا کل کل بی مورد بازیکنان مربیان و منتقدین و اصحاب دلسوز رسانه نه روزنامه های زرد . در کل اگر برود ما با این بودجه نمیتوانیم مربی تراز اول بیاوریم و اگر هم باشد باید از صفر و طبق اصول خودش تیم را تشکیل میدهد و کلی طول میکشد تا به شناخت از بازیکنان و توانایی آنها دست پیدا کند آن هم به شیوه کوشش و خطا و این یعنی در جا زدن و عقب ماندن از کشور ها منطقه و جهانی در این دوران پرشتابی کشور منطقه هر روز دارند از ما پیشی میگیرند واقع بینانه نگاه کنید به کشورهایی که یک زمانی زنگ تفریح بودند اما الان دارند عرض اندام میکنن مانند ویتنام و هند . انشاالله هر چه خیر است پیش آید .
Iran (Islamic Republic of)
امیراط
۲۳:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
از اقای تاج خواهش میکنم جلوی وزارت ورزش بایسته با اقای کیروش تا جام جهانی تمدید کنند چون وزارت ورزش حق دخالت در این امور ندارد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی هادیان
۲۳:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام ,اگه اختلافات را کنار بگذاریم ,کیروش مجددا ایران را راهی جام جهانی میکنه ,مربی خوبیه ,نگهداری از مربی هنر میخواد .
Iran (Islamic Republic of)
nader
۲۳:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی رش در این مدت به تیم ملی ما شخصیت داده وطبق امار نتایج خوبی کسب کرده تمام منتقدان بیسواد تا قبل از جام جهانی نیز سعی میکردند از قبل ایران را بازنده بدانند همان کسانی که الان منتقد شماره یک بودند قبل جام جهانی تیم ملی را از قبل باخته فرض میکردنند حالا هم بعد باخت برابر ژاپن تیر انتقاد خود را از رو بستند. فدراسیون باید با یک انتخاب درست کی رش را نگاه دارد. ایشان چند سال است که با فرهنگ ما اشنا است مربیان داخلی میگویند ایشان ترس از بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ داشتند. کدام بازی فدارسیون توانست مهیا کنه که ایشان نه گفته باشند.
-
باقر
۰۸:۲۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
کیروش مربی موفقی بوده ولی بهتره بره. چون اگه زیاد بمونه مانند فردوسی پور به بت تبدیل میشه و این از مشکلات فرهنگی ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به هیچ وجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چقدر احساس،هرچی که پیش میاد عده ای فکر گلایه بد بختی می کنند وفقر ونداری.چقدرمنفی بازی ،چقدر ناامیدی ،این افراد اگر برن عیادت یک مریض معمولی صددرصد با حرفهای ناامید کننده سکته میزنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فوتبال برد باخت داره فک نکنید کی روش بده بهتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
S.f
۲۳:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بمونه.کیروش مربی خیلی خوبیه.باعث پیشرفت تیم ملی شد اما خب تا یه جایی باعث پیشرفت میشه.بستگی به استعداد بازیکنان هم داره که خب بازیکنان ما استعداد رو دارن
ولی خب نباید احساسی تصمیم گرفت و هرچی به نفع تیم ملی باشه همون بشه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام مطمئنا بودن و تمدید قرار داد با اقای کیروش بسیار برای تیم ملی مفید خواهد بود با توجه به شناخت و انگیزه ایشون و فوتبال دوستان و بازیکنان از یکدیگر اختلاف ها رو باید حل کرد نه صورت مسئله .مربیان دیگر نیز عقاید خودشون رو دارند شاید متفاوت تر از اقای کیروش
Iran (Islamic Republic of)
عباس کریم زاده
۲۳:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام مخالفان کی روش همان کسانی هستند که دستشون از دلالی و باند بازی و پارتی بازی تیم ملی کوتاه شده
کاملا مشخصه یه عده وطن فروش دنبال یه باخت بودن تا به کیروش بتازن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بمونه برانکو باید از ایران بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بله خوب بمونه آقای کی روش خیلی زحمت کشیدن تو این هشت سال
Iran (Islamic Republic of)
سی سب
۲۲:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
باید بمونه کیروش به تیم شخصیت داده دوسش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۲:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مانمیتونیم خودمون باژاپن مقایسه کنیم چون ژاپن از30سال پیش واسه فوتبال برنامه ریزی کردن ولی ماتازه داریم شروع میکنیم درضمن مابااین امکانیات کم ووضع اقتصادی داشتیم ژاپن رامیبردیم ولی اشتباه بازیکنان مابودکه گل اول خوردیم
به هرحال کی روش اگه بمونه بایدهمه امکانات دراختیارش قراربدن نه هرروزیک سرمربی ایرانی بهش توهین کنه وباهاش دعواراه میندازن.بنظرم اگه کی روش 8سال سرمربی ژاپن بودالان این کشورقهرمان جام جهانی بود.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۲:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
انصاف هم چیز خوبیه. بازیهای تدارکاتی ایران مگه با کیا بوده؟ چقدر داد زد که این برنامه ای نبود که در موردش توافق کردیم. هر مربی دیگه ای بیاد کار سختی در پیش داره چون خیلیا نظرشون به مربی هست که با شرایط فدراسیون و البته منافع شخصی دیگران کنار بیاد . به نظرم کیروش بره بهتره تا اعتبارش بیشتر از این از دست نده. فوتبال ما همینه اون زمانی هم که قهرمان اسیا میشدیم فوتبال اسیا ضعیف بود اونا قوی شدن و ما در جا زدیم . کیروش خیلی مربی بزرگی بود که با این شرایط جلو غولهای فوتبال دنیا ارژانتین و اسپانیا و پرتقال ابرو داری کرد...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
...بمونه بهتر.....باعث تحول شده.....باعث تحول بزرگ نر میشه...ما به ژاپن فقط بخاطر ترس از داور و زرنگی ژاپنی ها باختیم....همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اولا هم مربی هم بچه ها زحمتشونو تا آخرین نفس کشیدند پس باید بگیم خسته نباشین....بعدشم ما به وضوح میتونیم تغییرات تیم وحتی فوتبالمونو تو این هشت سال ببینیم۱.انسجام تیم در دفاع۲.ارتقای نیروی جسمانی و بدنسازی هنرمندان مناسب که حال میتونیم بگیم در حد استاندارد دنیا میدویم برای مثال نتیجه برابر چین که حاصله دوندگی و پرس شدید تیمی بود که مجبور شدند اشتباه کنند. واما حالا باید گفت این دستاورد چهار سال اول بود چون ما مقابل آرژانتین همان بازی را کردیم که مقابل پرتغال اسپانیا وحتی مراکش کردیم وار نظر تاکتیک هجومی و بازی سازی چیز خاصی که درخور این بازیکنها باشه ندیدیم بازیکن‌هایی مثل جهانبخش،سردار،دژاگه،قدوس،ابراهیمی،غفوری،امیری و....بازیکن‌هایی که توان بالایی در تیمهای خودشان نشان دادند پس به نظر من با تمام ایرادات دیگری که از کیروش میشه گرفت مثل بحث روانی(مقابل ژاپن)یاانتخاب بازیکن یا دخالت در امور بی ربط اینجا پایان کار او باید باشد و باید از مربی های دیگر وافکار جدید استفاده کرد...با تشکر از زحمات کی‌روش در این هشت سال
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مخلفم؛هشت سال هیچ کاری نکرد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش بماند یا بروند فرقی نمیکند ، ما مورینیو هم نمیتوانیم جام بیاوریم!! چون مدیریت فوتبالی مون ضعیفه!! وقتی حاضر نشدیم بازیهای تدارکاتی با تیم های بزرگ انجام بدیم همین میشه که مقابل ژاپن وقتی گل خوردیم ،، تیم از هم پاشید! اگر کمپ قطر قبل از جام ملتها رایگان نبود ،فدارسیون نمیتونست چنین امکاناتی رو مهیاکنه!! مدیریت فوتبالی یعنی رییس فدراسیون ژاپن که قبل از بازیها مخصوصا بازی با ایران ،همه جا جار زد ما هدف مون کسب جام نیست،ما بفکر جام جهانی هستیم ،، با اینکارش استرس رو از تیمش برداشت و ژاپنی ها تونستن راحت بدون استرس جلوی ما بازی کنند،،، امان از عدم مدیریت فوتبالی......
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۲:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش مربی خوبی برای ایرانه و این تیم فوتبال مارو رو به جلو میبره مثل عربها فکر نکنید زود مربی رو عوض کنید 4 سال دیگه باهاش قرارداد ببنید با برنامه مربی و فدراسیون فوتبال جلو برید با کی روش چون با تیم و بازیکنان آشنایی کامل داره حیفه بره خرابش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ساعتی ۵ ملیون بده جوونا مسی میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش مربی بزرگیه باید بمونه ....
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۱:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بدون تردید اگه اختلافات رو کنار بزارن و با لیگ مهربانانه تر باشه موندنش خیلی کمک کنده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سخته بهترازاورا پیداکرد.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بهترین مربیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش عالیه .بهتر از کیروش پیدا نمیکنیم کیروش باید بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دیگه خوب یا بد وقت رفتنه. ایشون هر چه در چنته داشت رو کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش مربی بزرگی بود وهمچنین انسان خوب .ازنظر فنی خیلی چیز ها به فوتبال ایران آموخت وهمچنین ازنظر اخلاق وادب وفرهنگ مردی نمونه بود وبه ایران وایرانی احترام بیشتری قایل بودوباملت درغم ها غمگین ودرشادی ها شادبود .فوتبال بازی برد وبا خت است وبا خت اخیر هم بنا بگفته استاد عزیز آقای علی پروین که بنده نیز باایشان موافقم فقط وفقط به صدا وسیما وسایرخبر نگارها بخصوص صدا وسیما بود چراکه خواسته یا ناخواسته متاسفانه به تیم ملی استرس بیخود دادندوبیش ازانی که هست تیم ملی ژاپن رابزرگ جلوه دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بماند انانی که از کی روش انتقاد می کنن در اداره یک تیم لیگ برتر با دسته یک موفق نبودند
Iran (Islamic Republic of)
میثم کریمی
۲۱:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام
کاش جایگزین ایرانی برامون تو کشور میساخت مثل خودش
سه تا جام باهاش بودیم اما فقط حرص و حسرت تهش برامون موند بره بهتره
قحط الرجال مربی که نیست بره برا خودش بهتره و برای ما خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش عالیه.با اون پیشرفت میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اگه پیشرفتی بود تو این هشت سال شد؛دیگه بسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش بهترین مربی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ته فوتبال ما همین بود نه بازیکن استاندارد داریم نه زیر ساخت بهترین مربی هم بیاد هیچ کاری نمیتونه بکنه بازیکنای ما ی نیمه هم نمتونن بازی کنن کم میارن و کجای جامعه ما درسته که فوتبالش درس باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بره بهتره
Iran (Islamic Republic of)
Hekmat mohammadi
۲۱:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با احترام تمام....و تقدیر از زحمات...ن باید یه نفر دیگه بیاد که کمتر کینه ها و مسائل شخصیش رو وارد فوتبال کنه.
Iran (Islamic Republic of)
مهراب
۲۱:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش باید بمونه و یک فرگوسن جدید تو دنیا معرفی بشه
دلایل ماندن کیروش
۱.از بین بردن بازیکن سالاری دلالی بازیکن سالاری
۲.استحکام بخشیدن بر دفاع تیم ملی که همگان دفاع تیم ملی تحسین میکنند
۳.تو دهنی زدن به مسولین ورزشی که کاملا سیاسی تصمیم میگیرن
۴.آرنج تیم ملی کاملا پنهان هست و کسی نمیتونه درست حدس بزنه که آرنج فیکس چیه و این باعث سردرگمی تیم های رقیب و جلوگیری از خودخواهی بازیکنان
۵.نتیجه قابل قبول در۸سال گذشته
۶.آشنایی کامل با فرهنگ فوتبال ایرانی که هر مربی بیاد ۲سال حداقل پرتی داره تا با شرایط وفق بشه
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۱:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
باید واقعیت و در نظر بگیریم و احساسی نظر ندیم هشت سال پیش وقتی تیم ما مقابل همین تیم های ضعیف مثل اردن و امارات بحرین قرار میگرفت دعا دعا میکردیم که نبازیم بهر حال الان تیم ما داره بهتر بازی میکنه خیلیا میگن چرا جلو اسپانیا پرتغال دفاعی بازی کردیم و مثال ژاپن مقابل بلژیک و میزنن که اصلا درست نیست ژاپن سالهاست داره رو فوتبالش برنامه ریزی میکنه نه مثل ما که حتی یک بازی دوستانه درست حسابی برایی فوتبالمون نداشتیم همین کیروش بارها بخاطر نداشتن بازی دوستانه گلایه داشت اخرش یکی دوتا بازی دوستانه با تیم های ضعیف براش مهیا کردن گفتن بفرما اینم بازی ..اگه ما با تیم های قوی بازی دوستانه انجام میدادیم اونوقت بازیکنامون هماهنگ تر میشدن وتاکتیک های مربی و خیلی بهتر اجرا میکردن جلوی عراقم کیروش نمیخواست بازی کنارو خسته کنه و به مساوی راضی بود چون کافی بود ..کیروش با داشته هایی که داره مناسب ترین بازیو جلوی اسپانیا و پرتغال انجام داد و در جام ملتهاهم داشتیم خوب پیش میرفتم ما از ژاپن داشتیم بهتر بازی میکردیم اما بعد گل اول روحیه بازیکنا خراب شد ما به خودمون باختیم نه به ژاپن
Iran (Islamic Republic of)
ح ح
۲۱:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به نظرم فوتبال باید برنامه بلند مدت داشته باشه و باید از پایه شروع بشه خوب بسته بشه تا به رده های بالاتر و ملی برسه اونوقته که موفقیت قطعیه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آقای کی روش با توجه به پشتوانه کاری و تجربه ای ک داشتند بهترین گزینه برای فوتبال ایران است ک لازم و ضروری است ک باقی بماند.برنامه تدوینی چهارساله با بازیهای دوستانه و تدارکاتی خوب ک بتواند قالب تیم ملی را محکم گند.بهتر است احساسی تصمیم نگیرم ب گذشته نگاه کنیم و کارهای نکرده زیادی ک حداقل ترین آن بازی تدارکاتی است ک حداقل قبل از جام باید گذاشته میشد ک باز نشد.چ داده ایم ب کی روش ک قهرمانی از اوه بخواهیم.ب ژاپن نگاه کنید ک بعد از جامبازی ملتها قراره در چ جامی شرکت کنه.احساساتی رو بذاریم کنارو و از کی روش حمایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۰:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ایشون خوب بودند، ماندنشان به صلاح تیم ملی است، بمونه
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۰:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خداحافظ کی روش.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
موندن یا رفتن این آقا، بستگی به شعور جامعه داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
تو ایرانی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۸:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بردن عمان و یمن و چین که افتخار نداره ما مقابل عراق به تپ تپ افتادیم کی روش بیش از این توان نداره حیف اون همه پول ....به نظر بنده تیم فدراسیون هم باید جایگزین بشن
United States of America
فریده
۱۶:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش باید بمونه چون به تیم اعنماد به نفس نظم و شخصیت داد یه نگاه بکنید میبیند قبل از کیروش چی بودیم وحالا با کیروش چی شدیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به نظر من علاوه بر کیروش باید آقایان تاج و کفاشیان هم بروند . نه بدلیل کم کاری یا نتایج چون همگی زحمت کشیدند و با شرایط سخت فوتبال ایران کار کردند به خاطر اینکه همگی آنچه داشتند ارائه کردند . تیم های بزرگ دنیا هم چه ملی چه باشگاهی بعد مدتی تغییرات مدیریتی و مربیگری رو انجام می دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بهتره کارشناسان وبزرگان فوتبال جلسه ای برگزار کنن و درمورد مربی آقای کیروش تصمیم بگیرن وبدون گله دلخوری فقط بای تیم ملی ومردم ایران کشور خودمان .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش عالیه.با اون پیشرفت میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بزا بمونه
Iran (Islamic Republic of)
rezaa
۱۲:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش باید برررررررررره- جام ملتها قبلی گفت داور. اینبار گفت بازیکنا قطعا دفعه بعد هم اگه باشه و میبازه میگه زمین چمن....!!!!!!! هر بار هم یه تیم رو برده خوشحالی مردم رو زهر کرده .......بی انصافها اگه سرمربی تیم ایرانی بود موافق بودنش بودین با این نتایج!!!!!!!!
Netherlands
حمید
۱۲:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اقای کیروش باید بماند . از لحاظ مدیریت نمونه نادر هستند . کدام مربی هست که تا این حد تسلط بر بازیکن داشته باشد . منتقدان ایرانی کارنامه ایی در بین الملل ندارند . حتی در اسیا با تیمشان از گروه سعود هم نکردند . ایا در همین جام اقای لیپی یا زاکه رونی موفق بودند ؟؟؟. ما ایرانی ها نباید نمک نشناس باشیم . اگر این دو مربی بزرگ برای ایران بودند چه میشد ؟ تراکتور سازی مربی اورد نیم فصل دو مربی عوض کرده است . چرا با لغات بازی میکنید . اقای ذوالفقار النسب چه دستاوردی داشتند ؟ قصد توهین ندارم . باخت ما بدتر باخت المان به کره نبود اما فدراسیون المان چه کرد بجای گوش دادن به حرف خاله زنک ها حسود با اقای لو تمدید کرد . مطمیین باشید اقای کی روش برود عقب گرد خواهیم داشت همانطور که اقای داور زنی نتوانست برای والیبال بهد از ولاسکو کاری کند . ترس همه تیمها از ایران در اسیا دستاورد کمی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تیم فوتبال ایران با کی روش معروف شد قبلا چ بودید اگه بده این تیم افت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
موافقم بمونه حداقل جلو باند بازی تو تیم ملی وایساد
Germany
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
همین که جلو باند بازیا وایساد خیلی مصمم تر از یه مسلمان در برابر اجحاف و حمایت کرد از شایستگی و شایسته سالاری در عمل.تخصص و دانش فنی او در حد بین المللی هم که بی نیاز به گفتن است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به نظر من کی روش برود بهتر است .تابماند.یک مربی ایرانی بیاورند.خرجش هم کمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام داداش.قبل از کیروش مگه اونهمه سرمربی ایرانی نیاوردیم.چه گلی به سرومون زدن؟؟یه برانکو و یه کیروش داشتیم که باعث شدن تیم ملی تو دوران همین مربیا بدرخشه. قطبی و.... چیکار کردن برا ما.با کدومشون نتیجه گرفتیم؟؟ خواهشاً از این به بعد قبل از حرفات درباره تیم ملی یه نیگا به تاریخچه تیم ملی بنداز.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۱:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش زحمت کشید. اما ایشون نشون داده که هیچ برنامه ای برای حمله نداره. تیم را هجومی بار نیاورده. انگار برای ضربات ایستگاهی، کرنرها و شروع مجددها اصلاً برنامه ای نداره. برای "پس از گل خوردن" هم برنامه نداره!
به نظرم- ضمن تشکر از کیروش- بهتره روح تازه ای در تیم دمیده بشه و مربی ای بیاد که تیم را تهاجمی و "تمام کننده" بار بیاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آقا کی روش توی حذف ایران هیچ گناهی نداشت و بی کفایتی بچه ها بود و در ضمن کی روش بمونه خیلی بهتره تا یکی دیگه بخواد بیاد از صفر ایده روی این بچه های احساساتی و ضعیف پیاده کنه
Germany
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بچه های ما نادانی کردن تو گل اول توپ رو ول کردن مشغول بحت بی نتیجه با داور .واقعا که ......خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کاری با رفتن یا نرفتن اقای کیروش ندارم فقط باید به برخی از این بازیگران و‌کارگردانان و برخی از این فوتبالی ها و مربیان گفت شما که این همه ادعا دارید و همه جوره ایراد میگیرید شماها واسه ایران خارج از ایران افتخار کسب کردید کدام فیلمتان در تلویزیون ها کشورهای خارجی پخش میشه کدومتون تیمهای بزرگ خارجی مربیگری میکنید و ... فقط بلدید پشت اونایی که هم موفق اند خالی کنید
یکم فکر کنید شماها چیکار برای ایران کردید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۹:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اصغر فرهادی فیلمش تو دنیا پخش میشه
سوال بعدی لطفا
Iran (Islamic Republic of)
Asad
۱۰:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فقط کی‌روش نه کسی دیگر
-
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بماند بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش زورش تا همین حد بود
هشت سال حضور برای لیاقت یک مربی کافی است
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفصل
۰۹:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دیگه خسته شدیم از بازی دفاعی
ولی اگه کی روش هم بره ضعیف میشیم
بهتره رو پایه ها کار کنیم
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خوبه بماندازصفر شروع نکنیم راه را ادامه بدیم ضعفهامونو برطرف کنیم مربی یک طرفه قضیه هست عوامل دیگری نیز اثر گذاره فوتبال زیباییش به این هستاحساسی تصمیم نگیریم از کارشناسها استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نگاه کنید درکل دوران بی جام ماندیم فقط بخاطر سوتی های الف بی فوتبال با سر پنالتی خراب کردن یا با هم جنگیدن یا با مربی جنگیدن یا با داور جنگیدن توی حاشیه ماندیم قهرمانی بازیکن شش دانگ میخواد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش مربی بزرگی است اما در این مقطع برای تیم ایران تمام شده است. واقعیت فوتبال و بازیکنان ما تناسبی با تفکرات مربیانی همچون کیروش و امثال او ندارد. تیم ملی خوب برآیند لیگ فوتبال خوب است، نظم، انضباط، برنامه ریزی و واقعگرایی!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش بهترین مربی جهانه باید بمونه همچیز ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به نظرمن خیلی خوبه بمونه کی روش بهترین مربی جهانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی مانند کی روش ایران پیدا نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام
با هیچ مربی خارجی موافق نیستم و اگر به اندازه سر سوزن از حق من و خانواده ام به یک مربی و بازیکن خارجی پرداخت شود رضایت ندارم . کی روش بهترین بازیکنان را در اختیار داشت ولی فقط یک بازی سخت داشت و آن بازی را هم باخت و عذرخواهی هم نکرد . اگر منافعی برای اشخاص وجود ندارد (که دارد) مربی و بازیکن خارجی نیاورید . دم از تولید ملی می زنند و از مربیان خوب داخلی استفاده نمی کنند . ۸ سال بیت المال به فنا رفت . حتی یک حمله درست و حسابی از چپ نکرد و بیچاره آزمون نابود شد . بازیکنان و مربی ژاپن دائم لبخند می زدند ولی بچه ها و مربی ما همش با استرس بودند. هیچ کاری برای تیم ملی نکرد فقط تعدادی بازیکن خوب را یک جا جمع کرد.
Germany
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی ایرانی مخالفم ۱۰۰ درصد
-
ابوالفضل
۰۸:۲۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بله موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نخیر اصلا نباید یک لحظه هم بمونه
Iran (Islamic Republic of)
تقي
۰۷:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بماند بهتر از ديگر گزينه هاي اينده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فوتبال وقتی درست میشود که دست اهل فن و دلسوزان نطام باشد حتی با پول کم و امکانات ناکافی پیشرفت زیادی میکنیم و آقای کیروش به نظرم برود سودش خیلی بیشتر است و به اندازه ی پولی هم میگرفت کار نکرد و کادر فنی و مربی خوب وطنی و معتقد به نظام اسلامی میتواند گره گشا باشد
Germany
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دلسوزیایرانی که وارد گود شود نداشتیم نداریم و نخواهیم داشت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش یکی از بهترینها است حیفه به این اسونی وبایک اشتباه احساسی این چنین مربی را از دست بدیم از وزیر ورزش خواهش میکنم اقای کیروش را نگه داریم تایه مربی نااشنا بیاد چند سال وقت میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
حتما باید با کیروش ادامه بدیم. وگرنه بزودی با چراغ دنبالش خواهیم گشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش بماند بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۱:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام خدمت ملت شریف ایران تیم ملی وکی روش خیلی خوب کارکردند ونتیجه تلاش این همه موفقیت بود بعدازعبورازاسترالیا ورفتن به جام جهانی چقدرخوشحال شدیم اما دوسری سعودکردیم خبری ازاون شادی های آنچنانی نیست کی روش خوب است وتیم ملی هم خوب است مابایدقدردان تلاش آنهاباشیم همیشه هم گل وبلبل نیست بایدنشان دادماایرانی هستیم وقدرشناس والان زمان حمایت ازآن همه تلاش است.پاینده ملت شریف ایران
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش تنها کسی بود که دست ارازل ستره نما رو از تیم ملی چه مربی و چه بازیکن قطع کرد. مردم دوستش دارن علارغم دولبریتی های ورزشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش باید بمونه به عنوان مدرس فدراسیون وزارت کاری حقوق بگیره به نظرم برای تیم ملی خوب کار کرده کمتر ازاین نامردیه
Iran (Islamic Republic of)
فتح اله
۰۱:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بخدا این باخت ساختگی بودبرای اخراج کیروش قدراوراندانستیم اگربماند بازهم اوراخراب میکنند بهتراست برود تا بفهیم او کی بوده است
آخرین اخبار