با حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا، این تیم عصر امروز به ایران بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تیم ملی ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا با ۳ گل از تیم ژاپن شکست خورده و نتوانست به فینال این مسابقات راه یابد.

برخلاف ادوار گذشته جام ملت‌ها، در این دوره بازی رده‌بندی برای کسب مقام سوم برگزار نشده و پرونده بازی تیم ملی در امارات ۲۰۱۹ بسته شد.

تیم ملی ایران ساعت ۱۶ امروز به وقت امارات به ایران بازمی‌گردد.

اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی ۳ بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ماشین سازی که در تیم ملی حضور داشت و امروز به تبریز بازخواهند گشت.

هنوز مشخص نیست آیا مربیان تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی برای این بازیکنان استراحتی در نظر گرفته است، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تیم ملی ایران بیش از یک ماه در اردوی و مسابقات بوده است، بازیکنان ملی‌پوش ۲ تیم بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم خود ملحق شوند.

در ۶ بازی برگزار شده تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، اشکان دژاگه در ۵ بازی و محمد حسین کنعانی‌زادگان و احسان حاج‌صفی ۴ بازی در ترکیب تیم ملی حضور داشتند، اما مسعود شجاعی تنها شانس ۲ دقیقه بازی در تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا را داشت.

 

انتهای پیام/ش

تیم تراکتورسازی و ماشین سازی عصر امروز به ایران بازمی‌گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.