مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: شهدا نماد سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی هستند.

شهدا نماد عزت و افتخار جامعه اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان خاتم گفت : به‌ مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در راستای تکریم ارباب رجوع، ملاقات ودیدار با مسئولان و مردم  و خانواده شهدا در دستور کار قرار دادیم.

وی امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگری‌های جانبازان، آزادگان سرافراز میهن دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی وقتی حاکمیت برپایه تحقق اسلام وارزش‌های معنوی باشد جایگاه نظام در دنیا در والاترین جایگاه قراردارد و باید شکر گزار بود.

 فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم  نیز در این جلسه بااشاره به اینکه شهدا نماد عزت وافتخار جامعه اسلامی ما هستند گفت:همه ما باید ادامه دهنده راه این شهدا در راستای حفظ و کیان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی  تکریم ارباب رجوع به ویژه خانواده معظم شهدا، تامین نیروی انسانی و همچنین اختصاص و تامین اعتبار برای بهسازی وب ازسازی گلزار شهدا را از مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان راخواستار شد.

حجت اسلامی جعفری امام جمعه هرات هم با اشاره پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما به ثمر نشست اگر ما امروز در امنیت و سربلند زندگی می کنیم و در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی روی پای خود ایستاده ایم همه وهمه به برکت خون معظم شهدا است.

وی بااشاره به فرمایشات امام راحل (ره) که فرمودند: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، افزود: خانواده شهدا همانطور که در دوران دفاع مقدس پیشرو در ایثارگری‌ها بودند امروز نیز در حفظ و نگهداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی جلودار هستند.

حجت اسلامی جعفری به نقش مسئولان و آحاد مردم در رسیدگی وسرکشی از خانوداه شهدا اشاره کرد وگفت: امروز مسئولان  و مردم در رسیدگی و سرکشی از خانواده شهدا نقش مهمی دارند چرا که این امر خاص بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه همه ما باید قدر دان شهدا باشیم و بهترین قدردانی از این انقلاب عظیم اسلامی حفظ نگهداری و استمراری این انقلاب برای همه مردم است.

در ادامه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به‌ همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان و جمعی از مسئولان استانی با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل نمودند.

انتهای پیام/ی

 نماد سربلندی ایران شهدا هستند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.