مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان تمام تلاششان را کردند، اما بدشانس بودیم و زمانیکه در بازی گل اول را دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: بازیکنان تمام تلاششان را کردند اما بدشانس بودیم و زمانیکه در بازی گل اول را دریافت کردیم، تمام تلاشمان را کردیم که به بازی برگردیم اما این اتفاق رخ نداد.

او افزود: فکر می‌کنم اگر کی روش برود، آن وقت می‌فهمیم چه اتفاقی افتاده، چون در زمانی که در تیم ملی حضور داشت، طوری که باید و شاید قدر این مربی بزرگ را ندانستیم و قطعا اگر قرار به رفتنش باشد، بعد‌ها می‌فهمیم چه اتفاقی افتاده است.

چشمی در پایان درباره شرایط بد اعضای تیم در رختکن هم اظهار کرد: خیلی سخت است. وقتی اینطور بازی را واگذار می‌کنیم در حالی که حقمان نبود و تلاشمان خیلی بیشتر از حریف بود اما یک مقدار شرایط سخت است و باید برای ۴ سال آینده تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید:

ایران صفر - ژاپن ۳/بعد از کره و استرالیا، ایران هم حذف شد/یک اشتباه رویای قهرمانی را ۴ سال به تعویق انداخت

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

سرباز فراری تماشاگر بازی ایران +عکس


انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حقیقت طلب
۰۸:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو باید هم دفاع کنی وقتی حق سید جلال رو خوردید و جای اون تو جام جهانی بازی کردی ، حقتونه برید به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اگه به جای بیرانوند یکی دیگه میذاشتن باز شما میگفتی اگه بیرانوند بود دیدی که بود ولی به جای توپ نمیدونم چی رو میخواست بگیره؟
آخرین اخبار