استاندار اردبیل گفت: مرکز اسناد تاریخی استان اردبیل راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل از راه اندازی مرکز اسناد تاریخی اردبیل خبر داد و افزود: این مرکز با محوریت جمع‌آوری اسناد تاریخی استان به ویژه مربوط به دوران معاصر و انقلاب اسلامی راه‌اندازی می‌شود که در این زمینه با محوریت نماینده محترم، ولی فقیه در استان مسئول این مرکز تعیین شده است.

وی ادامه داد: حفظ و نگهداری تاریخ و حقایق انقلاب اسلامی در عصر حاضر یک مسئله بسیار مهم و حیاتی است و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تبیین و فرهنگ‌سازی در این زمینه استفاده شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: راه‌اندازی این مرکز زمینه و بستر مناسبی برای تحقق اهداف مورد نظر خواهد بود که باید با تمام تلاش و قوا برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم تا به یک سطح قابل قبول برسیم.

بهنام جو با اشاره به اینکه حرکت بدون توقف شهدای والامقام کشورمان دستاورد‌های مهمی برای جامعه دارد گفت: برای ادامه راه شهدا نسل‌های جوان باید شبانه روزی در عرصه‌های مختلف تلاش کنند تا ضمن مایوس کردن حرکات دشمنان نظام به توسعه همه جانبه ختم شود.

وی تصریح کرد: ما با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و تشریح خدمات ارزنده آن‌ها راه رسیدن به سعادت و خوشبختی را باید هموار کنیم و با خدمتگذاری بی منت به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ح

حفظ و نگهداری تاریخ و حقایق انقلاب اسلامی مهم و حیاتی است

برچسب ها: تاریخی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۱:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مدیر اجراییش؟