کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت:سامانه بارشی فعالیت خود را از مناطق غربی به شکل بارش باران آغاز کرده و به تدریج مناطق دیگر استان را نیز در بر می‌گیرد.

رضا کریمیان کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، همچنان فعالیت سامانه ناپایدار جوی بر آسمان استان ادامه دارد که براین اساس در اکثر مناطق آسمانی  ابری، وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید، به تدریج افزایش ابر و بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی فعالیت خود را از مناطق غربی به شکل بارش باران آغاز کرده و به تدریج مناطق دیگر استان را نیز در بر می‌گیرد، افزود: بارش باران برای اکثر مناطق پیش بینی می‌شود و فردا عصر سامانه بارشی از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد که ب ا خروج این سامانه تندباد لحظه‌ای و وزش باد شدید را به همراه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان با بیان اینکه از بعدازظهر امروز تا فردا صبح مناطق جنوبی و غربی استان بیشترین بارش‌ها را دریافت می‌کنند، ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران از شب گذشته تا کنون از فریدونشهر با  ۲.۴ میلی متر بارش باران گزارش شده است.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: میانگین دمای هوا یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

کریمیان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، چادگان با دمای یک  درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.