عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: باید اجازه دهیم تیم های ملی برای حضور موفق در رقابت های المپیک به بهترین شکل آماده شوند و نباید با زدن برخی حرف های کلیشه ای آرامش موجود را بهم بزنیم.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تمام هم و غم مسئولان فدراسیون موفقیت تیم های ملی در المپیک توکیو است و امور جاری هم به شکل مناسبی دنبال می شود.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی کشتی چند سالی است که به شکل خوبی و با طی سلسه مراتب کارها را دنبال می کنند و بنظرم در این فدراسیون احترام به بزرگان و پیشکسوتان یک اصل بوده است و درب فدراسیون بروی همه باز بوده، است و خواهد بود.

قهرمان بازی های آسیایی 1974 تهران تاکید کرد: وقتی بنا و محمدی سرمربیان تیم های ملی خواستار حفظ آرامش کنونی کشتی هستند همه باید کمک کنیم و آرامش کنونی را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: بنی تمیم در مدت حضورش به عنوان سرپرست تغییرات حداقلی مناسبی را انجام داده و کارها به شکل مناسبی پیش می رود و به نظرم بیان برخی حرف های کلیشه ی در موقعیت کنونی به نفع کشتی نیست و همه اهالی کشتی باید به فکر موفقیت این رشته در المپیک باشند.
انتهای پیام/


بیشتر بخوانید:علیرضا رضایی: هر چه دارم از کشتی است/ هدف همه ما باید اعتلای ورزش ملی کشور باشد


انتهای پیام/

صحبت های بهرام مشتاقی درباره وضعیت فعلی فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار