وجود بیش از ۴ هزار هکتار منطقه هدف بازآفرینی در همدان

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در استان همدان ۴ هزارو ۵۰۷ هکتار منطقه هدف بازآفرینی وجود دارد.

وجود بیش از ۴ هزار هکتار منطقه هدف بازآفرینی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسین مرادی، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: این مناطق شامل مراکز تاریخی و مراکز شهر، محدوده نابسامان میانی، محدوده سکونت گاه‌های غیررسمی، روستا‌های الحاقی و محدوده کاربری‌های ناهمگون است.

وی از اجرای طرح مسکن امید در این استان خبر داد و گفت: مسکن امید طرح جدیدی است که دولت برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده و در کشور و استان همدان اجرا خواهد شد.

مرادی با بیان اینکه در کل کشور ۱۲ شهر با ۲۰ طرح برای مسکن امید انتخاب شده است، افزود: مسکن امید به عنوان یک طرح الگو در ۱۲ شهر اجرا می‌شود که هم اکنون در استان همدان در دست پیگیری و توسط مهندسان مشاور در حال طراحی است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه مسکن امید در مناطق بازآفرینی شهری اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: ۷۰ درصد شهر همدان مناطق بازآفرینی هستند و طرح ۱۸ واحدی در منطقه جولان شهر همدان به عنوان الگو اجرا شده است.

مرادی با تأکید بر اینکه اولویت مسکن امید با مسکن اولی‌ها و زوج‌های جوان است، خاطرنشان کرد: در سالجاری انتخاب پیمانکار انجام خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال ۹۸ این مساکن تحویل متقاضیان داده شود.

انتهای پیام/ د

بیش از ۴ هزار هکتار منطقه هدف بازآفرینی در همدان وجود دارد

برچسب ها: مسکن ، بازآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.