توزیع کالا‌های اساسی در شبکه‌های منتخب تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محمدپورعمران رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در جلسه نشست تخصصی تهیه تامین وتوزیع کالای پرمصرف و اقلام اساسی ایام پایانی سال در خصوص کالا‌های اساسی و نحوه توزیع آن گفت: عرضه کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی باعث می‌شود توزیع کالا یکنواخت و مناسب صورت گیرد و به مردم اطمینان می‌دهیم عرضه کالا‌ها بدون مشکل خواهد بود.

وی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی سهم قابل توجهی در تأمین کالا‌های مصرفی دارند از این‌رو برای آنکه نظام کنترلی، شفاف و مشخص باشد، این فروشگاه‌ها انتخاب شدند.

محمدپورعمران افزود:سازمان صنعت، معدن و تجارت نشست‌های متعددی را با مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای گذاشته و آن‌ها با فرآیند جدید توزیع کالا آشنا و آمادگی‌های لازم ایجاد شده است؛ لذا از این پس کالا‌ها از طریق شبکه‌های عنوان شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران گفت: مهمترین اقدام ما پاسخ به نیاز‌های مردم به ویژه درزمینه کالا‌های اساسی بوده و دراین راستا تلاش میکنیم باکمک دولت وبخش خصوصی کالا‌های مورد نیاز مردم راتامین کنیم.

وی ضمن تقدیراز دستگاه قضایی و توجه ویژه آن‌ها به موضوع تنظیم بازار افزود: رصد میدانی به صورت هدفمند و دائمی درتوزیع مواد اساسی صورت خواهد گرفت.

محمدپورعمران از شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه احتکار، کم فروشی، گرانفروشی مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.
انتهای پیام/آ

 فروشگاه‌های زنجیره‌ای مازندران کالا‌های اساسی عرضه‌  می کنند

برچسب ها: صنعت ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.