زوایای پنهان پرونده متهمان جنایت خیابان خرمشهر مشهد فاش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، دو تن از کارگران شهرداری (پاکبان) با جسد مرد ۵۲ ساله روبرو شدند که بر اثر وارد آمدن ضربات چاقو جان باخته بود.

"جواد-ح" (مقتول) ملکی تجاری داشت و سوئیتی را نیز در طبقه بالای این ملک برای استفاده شخصی خودش در نظر گرفته بود. او و همسرش به دلیل برخی مسائل خاص خانوادگی در کشاکش طلاق بودند در حالی که جوان ۲۴ ساله‌ای نیز خواستگار دختر ۱۵ ساله‌اش بود.

کارآگاهان به سرنخ‌هایی از جوان ۳۱ ساله به نام "م-م" رسیدند که ارتباط خانوادگی با مقتول داشت و در یک عملیات غافلگیرانه "م-م" را در محل کارش (یکی از مراکز خدماتی شهرداری) دستگیر کردند.

با اعترافات این جوان ۳۱ ساله، دو همدست دیگر او نیز در حالی لو رفتند که خواستگار دختر مقتول نیز در میان متهمان بود.
 
همسر مقتول نیز که از حدود دو سال قبل با متهم ردیف اول پرونده "م-م" آشنا شده بود و به ارتباط خانوادگی با مقتول رسیده بود نیز دستگیر شد.

«م-م»: من و همسرم به خاطر سوءظن‌های او برای رفت و آمد به منزل مقتول، دچار اختلاف بودیم، به همین دلیل نقشه کتک زدن و ترساندن جواد را با "م – ص" (خواستگار دختر مقتول) و "م- ک" (جوان ۲۵ ساله که از دوستانم بود) در میان گذاشتم، قصد کشتن جواد را نداشتیم سوار بر یک دستگاه پراید ۱۱۱ که رانندگی آن را "م- ص" به عهده داشت به خیابان خرمشهر رفتیم و به نوبت کشیک می‌دادیم تا جواد از راه برسد.
 
او از ترس اینکه کسی تعقیبش می‌کند خودرو را در کوچه دیگری پارک می‌کرد، آن شب حدود ساعت ۲:۴۰ بود که جواد با خودروی پژو ۲۰۶ آمد و به سمت منزلش رفت من به همراه "مهدی – ک" به سوی او رفتیم مهدی او را از پشت سر گرفت و من هم با ضربات چاقو، او را نقش زمین کردم.

منبع: خراسان
 
انتهای پیام//آ.ح
 

دستگیری سه متهم در ارتباط با قتل مرد ۵۲ ساله

برچسب ها: قتل ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناسس
۱۹:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
من میدونم‌قاتل تو‌مشهد همسایه ی ما بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
والا.
متوجه نشدیم.چیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
ما که متوجه نشدیم برای جی اون رو کشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
واقعا حق با شما هست