مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۰ ناشر استانی و ۲۸۳ ناشر کشوری در سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر حضور دارند.

بیش از ۳۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب بوشهر شرکت می‌کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرمپور افزود: ناشران بیش از ٥٨ هزار عنوان کتاب را در ١٦٠ غرفه به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به ارائه تخفیف ٣٠ درصدی خرید کتاب بیان کرد: ٢٠ درصد تخفیف مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که با ارائه بن تخفیف ارائه می‌شود و ۱۰ درصد بقیه را ناشران در غرفه‌ها به خریداران ارائه می‌دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: بن کارت کتاب‌هایی که خریداری شده و در زمان برگزاری نمایشگاه استفاده نشده باشد، تا دو هفته بعد از پایان نمایشگاه در کتاب فروشی‌های شهر بوشهر با ٢٠ درصد تخفیف اعتبار دارد.

کرمپور ادامه داد: برنامه‌های جنبی متفاوتی در نمایشگاه امسال تدارک دیده که جشن امضاء، رونمایی از کتاب، شاهنامه‌خوانی، شب شعر و شعرخوانی، نشست‌های نقد و بررسی کتاب و کارگاه‌های بررسی آسیب‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: امسال برای دومین سال پیاپی است که برگزاری نمایشگاه استانی کتاب به بخش خصوص واگذار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، نمایشگاه استانی کتاب فرصتی است که علاوه بر فراهم کردن بستر‌های مناسب برای تبادل اندیشه و فرهنگ، در گسترش فرهنگ کتابخوانی تاثیر فراوان دارد.

سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ١٠ تا ١٥ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

نمایشگاه کتاب بوشهر دهم بهمن آغاز به کار می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.