مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: برای نوروز ۹۸ در استان سمنان پیش بینی ذخیره سازی ۳۵۰ تن سیب درختی و ۶۰۰ تن پرتقال تامسون شده است.

ذخیره میوه نوروز ۹۸ استان سمنانمدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: برای نوروز ۹۸ در استان سمنان پیش بینی ذخیره سازی ۳۵۰ تن سیب درختی و ۶۰۰ تن پرتقال تامسون شده است.

احسان عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به پیش بینی ستاد تنظیم بازار استان در خصوص ذخیره سازی میوه نوروز ۹۸ در استان سمنان گفت: در استان سمنان ۳۵۰ تن سیب درختی و ۶۰۰ تن پرتقال تامسون برای نوروز ۹۸ پیش بینی شده که این مقدار در ۴ سردخانه در شهرستان‌های شاهرود – دامغان – سمنان و سرخه ذخیره سازی می‌شوند.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان تصریح کرد: مقداری سیب از دماوند تهیه شده و به استان منتقل شده و ۱۵۰ تن پرتقال تامسون نیز به استان وارد شده و ذخیره شده و روند ذخیره سازی ادامه دارد.

احسان عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان خاطر نشان کرد: بعد از پایان ذخیره سازی در ایام نوروز ۹۸ بر اساس رویه تنظیم بازار استان میوه در سطح استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات ذخیره میوه نوروز ۹۸ استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار