مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در ایام الله مبارک دهه فجر و همزمان با چهلمین بهار انقلاب ۸ طرح در حوزه آب و فاضلاب شهر‌های استان زنجان افتتاح و یا به بهره برداری می‌رسد

افتتاح بیش از هزار و ۹۰ میلیارد ریال پروژه در شرکت آب و فاضلاب استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر دندی یکی از طرح‌های شاخص قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر سال جاری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان می‌باشد که برای اجرای این طرح ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی به بهره برداری از طرح‌های حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه در شهر‌های زنجان، صائین قلعه، قیدار و هیدج نیز اشاره کرده و گفت: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بهره برداری آزمایشی از تصفیه خانه و خطوط انتقال آب شهر‌های ابهر و خرمدره با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری اعلام کرد که مشکل آب شهر‌های ابهر و خرمدره را رفع می‌کند.

جزء قاسمی گفت: ساختمان تاسیسات آبرسانی شهر زرین رود نیز امسال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد که برای این پروژه بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: افتتاح مخزن ۳ غربی شهر زنجان با ۱۵ هزار متر مکعب ظرفیت و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است امسال توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام/ن
 

بهره برداری از طرح های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.