دادگاهی در بحرین اعتراض شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق به حکم صادر شده علیه وی را رد کرد.

اعتراض شیخ علی سلمان رد شد/ حکم حبس ابد وی به قوت خود باقی ماندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، دادگاهی در بحرین اعتراض شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق به حکم صادر شده علیه وی را رد کرد در نتیجه حکم حبس ابد وی به قوت خود باقی ماند.

­جمعیت الوفاق بحرین در صفحه توئیتر خود نوشت... بحرین حکم قطعی حبس ابد را برای شیخ علی سلمان، رهبر مخالفان بحرینی و دو نماینده این جمعیت صادر کرد.

این جمعیت با بیان این که حکم دادگاه علیه شیخ سلمان بر مبنای اتهام ساختگی بود، افزود: احکام دستگاه قضایی که با ریاست پادشاه بحرین صادر می‌شود، تمسخرآمیز است.

جمعیت الوفاق افزود: از حکم علیه شیخ سلمان غافلگیر نشدیم، زیرا بیش از همه، از تفکر حاکمین بر بحرین آگاه هستیم و می‌دانیم بحرین چگونه اداره می‌شود.
­

دادگاه استیناف بحرین سیزدهم آبان ۱۳۹۷ شیخ علی سلمان و شیخ حسن سلطان و علی الاسود، دو تن از چهره‌های سرشناس مخالف رژیم آل‌خلیفه، را به اتهام جاسوسی برای قطر به حبس ابد محکوم کرد.

بحرین این سه تن را در پی مشارکت در گفتگو‌هایی که به منظور پایان دادن به بحران بحرین در اوایل سال ۲۰۱۱ و در چارچوب طرح آمریکایی-قطری برای دستیابی به راه‌حل سیاسی انجام شد، به جاسوسی برای دوحه متهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار