سردار نقدی:

آمریکا در شاخص های قدرت سقوط کرده است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: آمریکا در شاخص‌های قدرت سقوط کرده است و در مقابل ایران طی این ۴۰ در تمام شاخص‌ها صعود کرده است.

آمریکا در شاخص‌های قدرت سقوط کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در اختتامیه سیزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال سپاه که صبح امروز در دانشگاه افسری امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند اراده را برای اداره جامعه به انسان‌ها داده، ولی در جوامع امروزی چنین چیزی نمی‌بینیم. وقتی یک ملت می‌ترسد، قدرت را به یک زورگو واگذارد می‌کند و این در طول تاریخ اتفاق افتاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی این حقیقت را برای ملت‌های دنیا آشکار کرد و امام فرمود: این قرن، قرن غلبه اراده ملت هاست.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه زوال آمریکا قابل مشاهده است گفت: آمریکای امروز در همه شاخص‌های قدرت سقوط کرده است و در مقابل انقلاب اسلامی قدرت پیدا کرده است.

سردار محمدرضا نقدی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها در دفاع مقدس شکست خوردند و امروز هم دریافتند که با حمله نظامی کاری را نمیتوان پیش برد. ضعیف‌ترین ملت‌ها هم دیگر از تهدید آمریکایی‌ها نمی‌ترسند. مقاومت غزه و مقاومت یمن در برابر موشک باران نمونه همین موضوع است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به تمسک دشمن به مقابله فرهنگی اظهار داشت: امروز ابزار دشمن فرهنگی است ابزاری که مقدس است و باید برای رشد ملت‌ها بکار گرفته شود، توسط دشمنان بشریت برای گسترش جهل استفاده می‌شود. لیبرالیسم و سایر «ایسم»‌هایی که ساختند تا بشر را گمراه کنند. امروز سحربازی در فضای مجازی راهکار دشمن برای فریب افکار و اثر گذاری ملت ماست.

وی ادامه‌داد: ثروتمندترین کشور دنیا که امریکاست، ۵۰ میلیون گرسنه دارد و بسیاری در شهرک‌های چادرنشینی، در چادر زندگی می‌کنند.

سردار محمدرضا نقدی با بیان اینکه پاسداران قدم‌های بلندی در عرصه فرهنگی برداشتند افزود: متاسفانه امروز عده‌ای از مسئولین تراز اول معتقدند به دستان باز برای صهیونیستم بین المللی برای بازی با افکار ملت ایران؛ در بحث منطقی دفاعی هم ندارند که انجام بدهند.

وی در پایان گفت:بحمدالله ملت ما در این ۴۰ سال توانسته آمریکا را به زیر بکشد و آمریکا در شاخص‌های قدرت سقوط کرده است. کشور ما در تمام شاخص‌ها در این ۴۰ سال صعود کرده و پیشرفت داشته است. ایران در این مدت یک لحظه بدون مزاحمت را نگذرانده و تحت تحریم بوده است. اما ملت ایستاده و بر مواضع خود پافشاری می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار