نظرسنجی مشترک «وال استریت ژورنال» و «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد ۶۳ درصد از مردم آمریکا معتقدند کشورشان در مسیر نادرستی حرکت می‌کند.

۶۳ درصد آمریکایی‌ها می‌گویند کشورشان در مسیر نادرستی حرکت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه آمریکایی هیل، نظرسنجی مشترک «وال استریت ژورنال» و «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد ۶۳ درصد از مردم آمریکا معتقدند کشورشان در مسیر نادرستی حرکت می‌کند.

تنها ۲۸ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی که نتایج آن امروز (یکشنبه) منتشر شد، معتقد بودند که آمریکا در مسیر درستی گام بر می‌دارد.

بر اساس گزارش ان بی سی نیوز، درصد افرادی که معتقدند آمریکا در مسیر نادرستی حرکت می‌کند، از زمان راهیابی دونالد ترامپ به کاخ سفید، بالاترین درصد نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد کشورشان بوده است. همچنین درصد افرادی که معتقد بودند کشورشان در مسیر درستی حرکت می‌کند، پایین درصد از زمان آغاز ریاست جمهوری ترامپ محسوب می‌شود.

برخی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، در پاسخ به پرسشی درخصوص شرایط این روز‌های آمریکا، عبارت‌هایی مانند «فاجعه»، «پر از تفرقه» و «در سراشیبی سقوط» را استفاده کردند. تنها ۱۷ درصد در پاسخ به این پرسش عبارت‌های مثبت و امیدوارانه‌ای به کار بردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار