عقربه شفافیت روی ۱۰:۱۰ دقیقه،

صریح و شفاف درباره گرانی و تاخیر در تحویل خودرو در گفتگو با احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودرو سازان

احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودرو سازان میهمان بیست و هفتمین قسمت از برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان است.

ده و ده دقیقه با احمد نعمت بخشبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، میهمان بیست و هفتمین قسمت از برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان   امشب (۷ بهمن ) احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودرو سازان است.

نعمت بخش در این برنامه افزایش قیمت خودروها، برکناری مدیرعامل سایپا، تاخیر در تحویل خودروها، خودروی شخصی خود و... صحبت کرد.که مشروح این گفتگو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

گفتنی است؛ برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان، یک گفت‌وگوی رو در روست که قرار است به شفافیت فضای سیاسی کشور کمک کند و ابهامات موجود در ذهن مخاطبان در حوزه‌های مختلف را با حضور یک مهمان شاخص مرتبط با آن حوزه، به صورت صریح در یک زمان ۴۵ دقیقه ای بررسی نماید.


تعرفه اینترنت در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به صورت نیم بها (اینترنت داخلی) محاسبه می شود


 گفتگوهای پیشین برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» را با کلیک بر روی آنها مشاهده کنید:

قسمت بیست و ششم: از بودجه‌های پر سر و صدا در فضای مجازی تا تکلیف مسائل اصلی مردم در دخل و خرج ۹۸ در گفتگو با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس

قسمت بیست و پنجم: از صادرات نامزد های انتخابات ریاست جمهوری تا تفاوت هیأت نظارت مجمع با شورای نگهبان در گفتگو با محمد‌رضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام 

قسمت بیست و چهارم: صریح و شفاف با کارگردان "قلاده‌های طلا" از ایده تا حاشیه‌ها 

قسمت بیست و سوم: از پیدا و پنهان ماجرای نماینده سراوان تا بررسی کارایی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر نمایندگان 

قسمت بیست و دوم: نقش روحانیت در حل مشکلات و مسائل امروز جامعه در گفت‌وگو با آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری 

قسمت بیستم و یکم: از لیست سیاه چهره‌های سیاسی در دانشگاه‌ها تا پشت‌پرده ستاره‌دارشدن دانشجویان در گفت‌وگو با دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 

قسمت بیستم: صریح و شفاف با ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت درباره حاشیه‌های حوزه سلامت 

قسمت نوزدهم: از ابعاد پنهان فعالیت و فیلترینگ تلگرام تا چرایی جایگزین‌نشدن پیام‌رسان‌های بومی در گفت‌وگویی صریح با مهدی انجیدنی مدیر پیام‌رسان گپ 

قسمت هجدهم: از انتصابهای فامیلی در استقلال تا ادعای پرسپولیسی بودن وزارت ورزش در گفتگو با علی فتح الله زاده مدیر عامل اسبق آبی پوشان پایتخت 

قسمت هفدهم: "اصلاحات، دولت، مجلس و شورای شهر" در گفتگو با مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری 

قسمت شانزدهم: عقربه شفافیت روی شفافیت/ گفت‌وگوی برنامه 10:10 دقیقه با احمد امیر آبادی نماینده مجلس و عضو هیات موسس سازمان دیده بان شفافیت 

قسمت پانزدهم: متن و حاشیه شورای شهر تهران در گفتگوی « 10:10 دقیقه »با علی اعطا سخنگوی این شورا

قسمت چهاردهم: از گلستان برجام تا واقعیت ماجرای FATF در گفتگوی برنامه « 10:10 دقیقه» با مهدی محمدی کارشناس مسائل راهبردی 

قسمت سیزدهم: از چشمک‌های کمیسیون ویژه برجام تا بررسی CFT در مجلس و رابطه با لاریجانی در گفت‌وگو با بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس 

قسمت دوازدهم: واکاوی نوسانات قیمت در بازار ارز در گفتگویی صریح با حجت الله عبدالملکی، اقتصاددان 

قسمت یازدهم: از مشکلات اقتصادی این روز‌ها تا نگاه به انتخابات آینده در گفتگویی صریح با حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی 

قسمت دهم: مشکلات اقتصادی و راه های حل آنها در گفتگوی صریح برنامه " 10:10 دقیقه" با رییس اسبق بانک مرکزی 

قسمت نهم: روایتی از شل شدن فیلتر تلگرام، احتمال مسدود شدن اینستاگرام و سرنوشت زمستانی هاتگرام و طلاگرام در گفتگوی صریح با دبیر شورای عالی فضای مجازی 

قسمت هشتم: راه های حل مشکل مسکن در گذر زمان در گفتگویی صریح با علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی 

قسمت هفتم: صریح و شفاف با محمد دهقان طراح طرح های مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس 

قسمت ششم: از مبارزه با مفاسد اقتصادی چه خبر؟ در گفتگو با دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

 قسمت پنجم : صریح و بی پرده با وزیر آموزش و پرورش درباره مطالبات معلمان و دانش آموزان

 قسمت چهارم : برجام آن روزها و این روزها در گفتگو با سخنگوی سازمان انرژی اتمی

 قسمت سوم : گفتگو با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال

 قسمت دوم: گفتگو با محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

قسمت اول: گفتگو با عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان


انتهای پیام/

ده و ده دقیقه با احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودرو سازان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خرید پتروشیمی و الومنیوم که امروز نخریدین که همش میگین جنس گرون شده، شما از قبل دپو کردین، فقط همینو میدونم هرکی فکر جیب خوشو میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۷ تير ۱۳۹۸
اگر برای رضای خدا باشد خرید خودرو را ازاد بگذاری مردم خودشون بلدند چی بخرند گناه بخش بزرگ ۹۵ درصدی مردم ایران چیه که اختیار خرید ماشین خارجی را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام اگه امثال این آقا کفایت داشتند از هزینه ها کم می‌کردند پول دولت ومردم رو با دلاعل مجهول ودروغهای شاخدار توجیه نمی‌کردند خودرو سانتافه در گشور همسایه 30 تا 40 میلیون یک پژو دراین کشور 80 میلیون آیا ایننشانه بی کفایتی این مدیران نیست
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۶:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ماشاا....به.این.سر .وزبان.این.نماینده..خدودروسازها...وتو.بخوان.بقیاش.را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
نعمت بخش یه جوری صحب میکنه انگار همه مشکل دارن و فقط خودرو سازان خوبن.
بیچاره ها پراید 7 میلیونی رو دارن 40 میلیون میفروشن باز هم کلی ضرر کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
با این کیفیت ماشین های تولیدمیکنند که حتی امارهای خودشون هم بیکیفیت ترین ماشینهای دنیا هستن رو توکلید کردن با این قیمت های نجومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام
همین که الان هستی، خودش بزرگترین مافیاست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
تا وقتی دولت برای حمایت از این دو خودرو ساز و منافعی که آقایان دارند تعرفه
خودرو وارداتی را بالا میگیرد تا توان رقابت نباشد آش همین آش است و کاسه همین
کاسه البته شرکتهای خصوصی داخلی می توانند خودرو های فرسوده را بازسازی کنند
به شرطی که نیروی انتظامی در مورد شماره موتور و شاسی واتآق با آنها همکاری کند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۰۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
خودروسازی دنیا به سمت خودروهای هوشمند و خودران حرکت می کند ما 30 سال داریم پراید و سمند و 405 تولید میکنیم که موجب مرگ 22 هزار ایرانی در سال می شود، 300 هزار نفر مصدوم و معلول و نیز زنان بی سرپرست را نیز در نظر بگیرید.
اسرائیل جرات ندارد سالی 22 هزار فلسطینی بکشد ولی ما منابع انسانی و جوانان مان را به راحتی به هزینه دولت به کشتن می دهیم.
مافیای خودروسازی بلا به جان مردم شده اند.
مابه التفاوت مصرف سوخت خودروهای پر مصرف را به مدت 3 سال به پرسنل خودروسازی بدهید و در عوض خودروهای هیبریدی و برقی وارد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام ممنون از برنامتون. بخدا اینا 60 میلیون واسشون پول خورده. چرا الکی باهاشون بحث میکنید. گناه دارن خسته میشن
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۰۷:۵۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
با کمال احترام به این گفت وگو ولی من کاری به این شخص که از فرصت ها خوب استفاده می کند و بخاطر انحضاری که در اختیار دارد مردم را می رنجاند هم ندارم ؛ اما با دلار جهانگیری 4200 ابتدای سال و ارز نیمایی نزدیک به 9000 تومانی سال 1397 که ما کارمندان و کارگران ساده و کسبه و کشاورزان خرد مدام با آن سر و کار داریم و به افزایش 30 الی 70 درصدی همه چیز از جمله ماشین انجامیده را به پاک کردن صورت مسئله ؛ گمراه نکنید؛ صدا و سیما باید روی این مطلب که از طرف سه قوه در نظام اسلامی نضج و پخته شده است به پردازد و اینکه مابه التفاوت آن را به جز به چتر حمایتی افرادتحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و خیریه ها و حقوق زیر 3 میلیون داده شده عنایت کند و این را بداند که این مطلب از وظایف نظام اسلامی که باید آن را مدیریت کند ؛ لذا طبقه متوسط که شامل طبقه کارمندان و کارگران ساده و ... است را مدیریت کنید با این همه منابع انسانی منابع زیر زمینی و روی زمینی ....
Iran (Islamic Republic of)
ع ف
۰۷:۱۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
اما و اگر ندارد همه چی گران شده از اجناس و وسایل بی کیفیت و بنجل گرفته تا وسایل و اجناس با کیفیت و لوکس در کشور ما قیمت ها دنده عقب ندارد و برگشتی در کار نیست و انتقاد دیگر کارساز نیست باید یک انقلاب مدیریتی صورت گیرد و در صورت لزوم از اقتصاد دانان خارج از کشور مشورت و مشاوره دریافت کرد کارشناسان داخل دیگر کاری از دستشان بر نمی آید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام؛ آقا ما نخواهیم خودروسازان محترم ضرر کنن کی رو باید ببینیم تور خدا واردات خودرو رو آزاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام برنامه بسیار عالی و خوبی دارید و مجری محترم نیز کاربلد و کاردرست هست، ولی در مقابل نعمت بخش خیلی ملاحظه کرد
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۱:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
حود.رو.سازان.اگر..صداقت.دارند.درصد.وابستگی..هرماشین.را.به..ارز.اعلام.کنند.واگر.صفر.است.وارز.دولتی.هم نمیگیرند.فقط.شامل.تورم.شاخص.سازمان.برنامه.میشون.عجب.حکایتی.بابا.به.ریش.ما.میخندند..فیصله.بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
همش چرند میگه! فقط به قول خودش جواب آماده کرده بگه! قیمت های آلومینیوم و مواد اولیه دیگرو هم دروغ میگه!!! بالاترین حدی که تو بازار آزاد فروش رفته 25 تومنه! اونم یه مدت کم تو همین یکی دو هفته پیش!!! ببینم اینا مواد اولیه رو الان میخرن؟؟؟!!! یا از چند سال قبل دپو میکنن!!! یا حتی الان که گرون شده انقدر آلومینیوم دارن که تو بازار به بالاترین قیمت میفروشن!!! و با قیمتا بازی میکنن!!! جای اینکه خودرو بسازن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
ایشون خودشون استاده گرانی هاست 'مدافع قاطع،، آقا نخواستیم تولید ملی بزاریدخودرو بدون محدودیت وارد بشه ،تا اوضاع این طوری نشه این ها نه خودرو ساز میشن نه از بیت المال دست می‌کشن نه خودروی با کیفیت میدن دست مردم ،البته خود دولت محترم باعث این کار هست چون منافع خیلی هاشون تو این کارهاست