ادامه هفته بیست و یکم سری آ. ایتالیا امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم سری آ ایتالیا، امروز  چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم رم مهمان آتالانتا بود که در حالی که با نتیجه سه بر صفر از حریف پیش بود، در نهایت به تساوی سه بر سه دست یافت.

در نیمه اول این بازی ادین ژکو (3 و 33) و استفان الشراوی (40) برای جالوروسی گلزنی کردند و دروازه‌شان هم در دقیقه 44 توسط تیموتی کاستانه باز شد تا رم با برتری سه بر یک راهی رختکن شود. نیمه دوم اما آتالانتا در خانه‌اش به بازی برگشت و موفق شد با گل‌های رافائل تولوی (59) و دووان زاپاتا (71) نتیجه را به تساوی بکشاند و از یک شکست خانگی بگریزد.

با این نتیجه رم و آتالانتا به ترتیب 34 و 32 امتیازی شدند و در رده‌های پنجم و هفتم جدول رده‌بندی سری آ ایستادند.

در دو دیدار همزمان دیگر هم بولونیا در خانه‌‌اش با نتیجه 4 بر صفر مغلوب فروزینونه شد، اسپال هم در خانه پارما به برتری 3 بر 2 دست یافت.

در نخستین بازی امروز سری آ نیز تیم فوتبال فیورنتینا در خانه کیه‌وو با نتیجه چهار بر سه به برتری دست پیدا کرد.

فیورنتینا با گل‌های لوئیز موریل و مارکو بناسی در دقایق 4 و 26 پیش افتاد، اما کیه‌وو توسط اسپینسکی در دقیقه 38 و پیلیسیر در دقیقه 60 (از روی نقطه پنالتی) کار را به تساوی کشاند.

با گلزنی فدریکو کیه‌زا در دقیقه 79 بنفش‌پوشان فلورانس دوباره پیش افتادند و خود او چهارمین گل تیمش را هم در دقیقه 86 به ثمر رساند. فیلیپ جورجویچ در دقیقه 89 اختلاف را برای الاغ‌های پرنده کاهش داد، اما این گل برای فرار میزبان از شکست خانگی کافی نبود. فیورنتینا در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شد که با اخراج فدریکو بناسی در دقیقه 59 مسابقه 10 نفره به کارش ادامه داد.

فیورنتینا با این نتیجه 30 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد. کیه‌وو قعرنشین هم با همان هشت امتیاز قبلی‌اش در انتهای جدول ماند.


بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی کوالیارلا در سری آ ایتالیا

یوونتوس 3 - کیه وو 0/پیروزی بانوی پیر در شب زنده شدن خاطره بیرانوند برای رونالدو

میلان صفر - ناپولی صفر/ نبرد خانوادگی استاد و شاگرد برنده نداشت


انتهای پیام/

تساوی رم مقابل آتالانتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار