مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قوچان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین جشنواره غذا‌های بومی محلی، صنایع دستی و گردشگری قوچان برگزار می‌شود.

اولین جشنواره غذا‌های بومی محلی، صنایع دستی و گردشگری قوچان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی سبحانی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قوچان با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری میراث فرهنگی شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۶ بهمن برگزار خواهد شد گفت : در این جشنواره یک دوره مسابقات آشپزی  برگزار می‌شود و به نفرات برگزیده جوایز ریالی اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به توافق انجام شده با تمام شهر‌های مجاور و استان‌های خراسان شمالی و جنوبی برای حضور در این جشنواره افزود: با توافق انجام شده با تمام شهر‌های مجاور واستان‌های خراسان شمالی و جنوبی،  فرم شرکت در جشنواره ارسال شده است و آن‌ها نیز می‌توانند در این جشنواره حضور داشته باشند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قوچان  با تاکید براینکه افتتاحیه ۱۶ بهمن خواهد بود تصریح کرد: ثبت نام شرکت کنندگان در جشنواره از اول بهمن ماه  آغاز شده و تا ۱۴ بهمن ماه  ادامه دارد.

انتهای پیام// ز. م
 

ثبت نام شرکت کنندگان اولین جشنواره غذا‌های بومی محلی، صنایع دستی و گردشگری قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.