عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

طرح تغییر نام وزارت فرهنگ بررسی شد/ رأی‌گیری به جلسه آینده موکول شدطیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بررسی طرح تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت فرهنگ، هنر و ارشاد اسلامی در جلسه امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

وی با بیان اینکه در این نشست،  موافقان و مخالفان مسائلی را مطرح کردند، گفت:  موافقان معتقدند قطعا بحث هنر هم باید در موضوع فرهنگ دیده شود و این موضوع باعث دلگرمی اهالی هنر خواهد شد، زیرا بخش وسیعی از هنر در حقیقت مغفول مانده است.

سیاووشی بیان کرد: مخالفان هم بر این باورند که این تغییر نام،  دارای بار مالی است، زیرا باید نام این وزارت‌خانه بر روی سربرگ‌ها و تابلو‌ها تعویض شود و اکنون باید مسائل مربوط به اقتصادی مطرح شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشنهاد موافقان این طرح این بود که بودجه تعویض نام این وزارت‌خانه از محل بودجه داخلی آن تأمین شود تا برای دولت بار مالی نداشته باشد که در نهایت به دلیل کافی نبودن تعداد اعضای کمیسیون،  رأی‌گیری در این مورد به جلسه بعد موکول شد.

وی بیان کرد: همچنین در این نشست طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۹:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
به فکر گرانی باشید اینا دردی از مردم را دعوا نمی کنند چرا الکی وقت مجلس را می گیرید
Iran (Islamic Republic of)
کام
۲۱:۲۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
میخواین اسم با مسمایی پیشنهاد بدیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
ولی نگفتین قراره اسمش و چی بذارین؟
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۱:۱۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
آره دیگه تمام مشکلش همین اسمشه !!!
آخرین اخبار