استاندار قزوین گفت: باید تلاش کرد تا مشکلات جانمایی احداث موزه دفاع مقدس در محدوده بوستان باراجین رفع شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،عبدالمحمد زاهدی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به زمین ۴۱ هزارمتری باراجین برای ساخت موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر قرار است زمین دیگری برای موزه درنظر گرفته شود باید موضوعات را به صورت کارشناسی و قانونی دنبال کرد تا دستگاه‌های نظارتی در مورد رهاسازی زمین فعلی ایرادی وارد نکنند.

زاهدی به تامین اعتبارات لازم برای فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: بنیاد برای سال ۹۸ باید یک برنامه منسجم با موضوعات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی به همراه پیش بینی اعتبارات مالی تهیه کند تا بتوانیم تمهیدات مورد نیاز را در تقویم سالانه لحاظ کنیم.

استاندار به ضرورت همکاری شهرداری و شورای شهر قزوین و اداره کل راه و شهرسازی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری و اداره کل راه و شهرسازی باید در بودجه سال ۹۸ اعتبارات لازم را در برای همکاری و مساعدت با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لحاظ کنند.

این مسئول در ادامه گفت: همه مسائل و مشکلات این بنیاد را نمی‌توان در یک جلسه خلاصه کرد و لازم است که جلسات مرتب و متعددی برای حل مشکلات این نهاد تشکیل شود.

انتهای پیام/ک

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.