معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مراغه از بهره برداری ۸۴ طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان در دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مسکینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مراغه گفت: برای اجرای طرح های عمرانی ، ۷۳.۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها، ۴۶.۳ میلیارد تومان از محل طرح‌های ملی، ۸.۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ۴.۷۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۳.۴۷ میلیارد تومان نیز از سایر منابع تامین شده است.

وی اضافه کرد: دو طرح نیز در ایام الله دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود که در زمینه اشتغال زایی و عمران شهری است.

مسکینی با اشاره به طرح‌های عمرانی اجرا شده در مناطق روستایی این شهرستان گفت: ۳۴ طرح عمرانی در روستا‌های بخش مرکزی و ۱۲ طرح عمرانی نیز در بخش سراجوی این شهرستان در طول این ایام به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین سه طرح عمرانی توسط بنیاد مسکن در زمینه طرح‌های هادی و نوسازی مسکن روستایی در مجموع با یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز چهار طرح اشتغال زایی در زمینه آبیاری قطره‌ای و بارانی، احداث گلخانه و سردخانه با هشت میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان بهره برداری می‌شود.

معاون فرماندار مراغه اضافه کرد: سه طرح گازرسانی روستایی با بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار، یک طرح مدرسه سازی توسط خیران با ۱.۲ میلیارد تومان و سه طرح آب و فاضلاب روستایی با ۸۹۶ میلیون تومان از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در این ایام است.

مسکینی گفت: طرح آب و فاضلاب شهری با ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار، طرح خدماتی بهزیستی با ۱۵۰ میلیون تومان، طرح‌های آبخیرداری توسط منابع طبیعی با ۴۸۴ میلیون تومان نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین ۱۰ طرح برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی با سه میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان و دو طرح بهداشتی با ۹۵۵ میلیون تومان نیز در این ایام افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های عمران شهری شهرداری مراغه گفت: در دهه فجر امسال هفت طرح عمران شهری توسط شهرداری با ۵.۱ میلیرد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: این طرح با ۳۹.۵ میلیارد تومان هزینه کرد مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ش

۸۴ طرح عمرانی و خدماتی مراغه در دهه فجربه بهره برداری می رسد

برچسب ها: مسکن ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.