فرمانده انتظامی مشهد گفت: از یک ماه قبل گزارش سرقت‌های شبانه از خودرو‌های شهروندان در محدوده بلوار احمدآباد مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

پایان جولان یک ماهه دزد شب رو بلوار احمدآباد مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سرهنگ آقابیگی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام شکایت مالباختگان دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع به سرکلانتری پنجم پلیس مشهد صادر شد و تیم‌های دایره تجسس کلانتری احمدآباد برای پی گیری سریع موضوع وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: پلیس با توجه به سرنخ‌های موجود یک از عاملان اصلی این سرقت‌ها را چهره زنی و مورد شناسایی قرار داد و پس از هماهنگی با مقام قضائی مخفیگاه او در محدوده سه راهی فردوشی مشهد را به طور ضربتی مورد پاکسازی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری احمدآباد در این عملیات ضربتی با دستگیری متهم در بازرسی از محل شش دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه و ۲۰ قطعه لوازم سرقتی کشف کرد.

سرهنگ آقابیگی افزود: پلیس در تحقیقات بعدی این پرونده مالک یک مغازه و شاگردش را به اتهام مالخری اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از این مغازه نیز ۳ آمپلی فایر و ۲ دستگاه ضبط و پخش سرقتی کشف کرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سارق حرفه ای در دام پلیس افتاد

برچسب ها: نیرو انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.