حجت‌الاسلام و المسلمین فقیهی از اعزام ۲۰ کاروان در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان خبر داد.

پیش بینی رشد ۱۰۰ درصدی تقاضا برای اعزام به عتبات نسبت به دور قبل/ برنامه ویژه برای دانشجویان در عیدنوروزحجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعداد کاروان‌های اعزامی به بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از اول بهمن ماه تا امروز، اظهار کرد: از ابتدای اعزام دانشجویان به عتبات تا امروز ۲۰ کاروان اعزام شده‌اند و بیش از ۳۰۰ کاروان باقی مانده است که به مرور و به صورت روزانه ۳ کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات اعزام می‌شوند.

ثبت‌نام  ۵۲ هزار دانشجو در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان

وی افزود: در این دوره ۵۲ هزار دانشجو ثبت نام کرده‌اند که آمارها نسبت به دوره قبل با رشد چشمگیری مواجه بوده است، به همین دلیل پیش بینی رشد ۱۰۰ درصدی تقاضا و افزایش قابل توجه اعزام را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی بیان کرد: اکثر دانشجویانی که برای عتبات ثبت نام می‌کنند، متاهل هستند و برای برگزاری مراسم ازدواج خود این سفر را انتخاب می‌کنند؛ در دور قبل ۵۵ درصد دانشجویانی که اعزام شدند متاهل بودند که ۱۱ درصد آن‌ها برای مراسم ازدواج در این سفر شرکت کردند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای زائران در تهران کاملا توزیع شده است و متقاضیان استان‌های دیگر این بسته را در همایش قبل از سفر دریافت می‌کنند.

اعزام ۶۰ کاروان به عتبات در تعطیلات عید نوروز

وی اظهار کرد: در عید نوروز به مدت ۱۵ روز حدود ۶۰ کاروان را اعزام می‌کنیم؛ همچنین برنامه ویژه‌ای برای دانشجویانی که قصد دارند در عید نوروز به عتبات اعزام شوند در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: قاعدتا در عید نوروز قیمت سفر عتبات دانشجویی حدود ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار