فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک کاپشن حاوی نیم میلیون تومان وجه نقد خبر داد.

مامور پلیس‌راه دامغان یک کاپشن حاوی نیم میلیون تومان وجه نقد پیداکرده است/پلیس به دنبال مالک کاپشنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: چندی پیش استوار محمد عرب یارمحمدی در حال کنترل محور یک کاپشن را از کنار گاردریل های جاده سمنان دامغان پیدا می‌کند، ابراز داشت: این مامور وظیفه‌شناس کاپشن مذکور را به نیروی انتظامی استان تحویل داده است.

وی بابیان اینکه این کاپشن حاوی ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد است، اضافه کرد: متاسفانه هیچ گونه کارت شناسایی و مدرکی در این کاپشن وجود نداشت و این یافتن مالک را با مشکل مواجه کرده است.

فرمانده انتظامی سمنان بابیان اینکه تاکنون تلاش ها برای یافتن مالک کاپشن مذکور بی نتیجه بوده است، ابراز داشت: این موضوع را از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به اطلاع عموم رسانده شد تا مالک اصلی آن پیدا شود که امیدواریم مالک کاپشن به زودی برای تحویل آن به مرکز مراجعه کند.

سردار قاسمی طی حادثه دیگری به دستگیری دو جوان معتاد اشاره کرد و افزود: نیمه‌های شب گذشته مأموران انتظامی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار به یک دستگاه خودروی مزدا دو کابین با دو سرنشین مظنون و آن را متوقف کردند.

وی بابیان اینکه طی بازجویی‌های تخصصی با هماهنگی قاضی دادسرا متهمان به ۵۷ فقره سرقت در گرمسار و حوالی آن اعتراف کردند، اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های کشف‌شده یک میلیارد ریال برآورد می‌شود مجرمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام / گ

یک کاپشن حاوی نیم میلیون تومان وجه نقد در دامغان پیدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار