رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش می‌کنیم پاداش پیروزی اعضای تیم ملی فوتبال مقابل عمان و چین را تا امروز و فردا پرداخت کنیم.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن بیان کرد: ارزیابی ام از بازی فردا (دوشنبه) مثبت است و خوشبختانه گذشته تیم ملی نشان داده که خیلی با اقتدار عمل کرده و بازیکنان خیلی آماده هستند. دقایقی پیش با کادرفنی تیم که صحبت می‌کردم، به جز طارمی (مهدی طارمی به دلیل محرومیت مقابل ژاپن حضور ندارد) دیگر بازیکنان آمادگی خوبی دارند و برای مسابقه آماده می‌شوند.

او افزود: شرایط تیم مطلوب است و در این بازی وحید امیری را هم در اختیار داریم. شرایط دیگری نیز باید فراهم می‌کردیم و با تفاهمی که با اعضای تیم داشتیم، قرار شد پاداش‌هایی به بازیکنان و مربیان پرداخت کنیم که تنها پاداش ۲ مسابقه عمان و چین باقی مانده که تا تلاش می‌کنیم تا امروز و فردا این اتفاق رخ دهد و دیگر بدهکاری به بازیکنان نداشته باشیم.

تاج ادامه داد: حق طبیعی بازیکنان است و فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند تا بدهی به بازیکنان و اعضای تیم نداشته باشد و خوشبختانه فدراسیون درحال پیگیری این امر است. ارزیابی من خیلی مثبت است و امیدوارم تیم ملی ژاپن را شکست دهیم. بازی‌های این تیم را تماشا کردیم و کادرفنی نیز شب گذشته تا ۳-۴ صبح در حال آنالیز این تیم بودند.  

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مسابقه مهمی با ژاپن داریم و این تیم همیشه قوی است و ما هم تیم خوبی هستیم و نتایج مطلوبی را کسب کردیم و با اقتدار هستیم. امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. دنبال این هستم تا دیدار تیم ملی مقابل ژاپن را تماشا کنم، اما یکسری کار‌های مالی باید برای تیم انجام دهیم و ان شاالله اگر تمام کار‌ها را انجام دادم به امارات می‌روم.

وی در مورد تمدید قرارداد با کی روش گفت: ما و کی روش به دنبال این هستیم تا تیم ملی ابتدا قهرمان شود.


بیشتر بخوانید:

۳ نکته کلیدی برای ترکیب ایران بدون طارمی مقابل ژاپن

ایران یک گام تا شکستن رکورد ۴۳ ساله/ خط آتش کی روش به سمت سامورایی‌ها

انتقام گرفتیم، طلسم شکستیم و صعود کردیم

تجمید رسانه کلمبیایی از کی‌روش


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره دیدار تیم ملی مقابل ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار