سرهنگ جهانی از دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده خیابان میثاقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اظهار کرد: ساعت ۵ بامداد جمعه (پنجم بهمن ماه) مأموران این کلانتری حین گشت زنی‌ شبانه خود به مرد جوانی مشکوک شدند که در حال باز کردن درب یک خودرو پرایدی بود.

وی افزود: مرد جوان با مشاهده مأموران متواری شد و مأموران او را دنبال کردند، اما سارق که پیاده بود، از مسیر غیر ماشین رو متواری شد. به همین دلیل یکی از مأموران مجبور شد پیاده به تعقیب و گریز با او بپردازد.

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تصریح کرد: در این تعقیب و گریز مأمور به متهم دستور ایست داد که سارق با بی توجهی به آن به فرار خود ادامه داد تا اینکه مأمور انتظامی به شلیک دو تیر هوایی مجبور شد، اما متهم باز هم به دویدن خود ادامه داد که در نهایت متهم ۴۰ ساله دستگیر شد.

وی افزود: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که او سارق لوازم خودرو است و درب خودروی پراید مذکور را نیز تخریب کرده بود تا بتواند لوازم داخل آن را سرقت کند.

سرهنگ جهانی بیان کرد: صاحب خودرو پراید نیز با حضور در کلانتری از متهم شکایت کرد و وی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد خاطر کرد: متهم تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است و تلاش‌ها برای شناسایی مابقی مالباختگان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند برای شناسایی متهم به کلانتری مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در نازی آباد

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
شيشه ماشين منو شكستن و صفحه ضبط صوتم رو دزديدند الان شيش ماهه دنبال صفحه اشم گير نمياد آخه اين چه وضعيه
الان مجبورم دوباره ضبط صوت بخرم همينجوريه كه كلي ارز خارج ميشه
آخرین اخبار