هواشناسی استان مرکزی وزش باد ۸۰ کیلومتری را پیش بینی کرد.

پیش بینی وزش باد ۸۰ کیلومتری در استان مرکزیمرادی کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید در کشور گفت: به دلیل تغییرات زیاد فشار هوا در طی عبور سامانه، سرعت وزش باد در ساعاتی از روز‌های دوشنبه و سه شنبه شدید خواهد بود و احتمال وقوع سرعت‌های بیش از ۸۰ کیلومتر برساعت در برخی از نقاط استان مرکزی در این مدت وجود دارد.

مرادی افزود: پیش بینی می‌شود این سامانه به تدریج نواحی وسیع تری شامل نوار غربی کشور و پس از آن دامنه‌های زاگرس، نوار شمال کشور و دامنه‌های البرز و برخی نواحی مرکز و شرق کشور را تحت تاثیر قرار دهد و عمده بارش‌های این سامانه در استان‌های واقع در امتداد رشته کوه زاگرس خواهد بود.

وی اضافه کرد: بارش‌های سامانه در استان مرکزی به تدریج از ساعات عصر آغاز خواهد شد و در برخی از ساعات تا روز سه شنبه تداوم خواهد یافت.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بیشترین فعالیت بارشی سامانه از اواخر وقت دوشنبه تا صبح سه شنبه پیش بینی شده است و پس از آن از حدود ظهر سه شنبه سامانه بتدریج از نواحی مرکزی کشور عبور خواهد کرد.

انتهای پیام / ج.

احتمال وقوع سرعت‌های بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت در برخی از نقاط استان مرکزی

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.