رئیس اداره هواشناسی بروجرد گفت: با ورود سامانه بارشی از ظهرامروز شاهد بارش باران درسطح شهرستان هستیم که شدت این بارش‌ها ازامشب و فردا دوشنبه هشتم بهمن ماه افزایش می‌یابد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،بهروز یاراحمدی رئیس اداره هواشناسی بروجرد گفت: پیش بینی می‌شود در ۴۸ ساعت آینده بیش از ۷۰ میلیمتر بارش باران در شهرستان بروجرد ثبت شود.

وی با تاکید براینکه سامانه بارشی تا روز سه شنبه در آسمان مستقر است، اظهارداشت: بارش‌ها در این ۴۸ ساعت موجب آبگرفتگی معابر، خیابان‌ها و طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها خواهد شد.

رئیس اداره هواشناسی بروجرد بیان کرد: دمای فعلی هوای این شهرستان ۱۱ درجه بالای صفراست که نسبت به روز گذشته ۱۰ درجه افزایش یافت.

یاراحمدی با بیان اینکه حداقل و حداکثردمای هوای بروجرد ۶ و ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفراست، اضافه کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا کنون بارش ۴۰۳ میلیمتر باران در بروجرد ثبت شده که این مقدار درمدت مشابه سال گذشته ۶۲ میلیمتر بود.

وی افزود: میزان بارش بلند مدت امسال ۲۱۳ میلیمتراست.

رئیس اداره هواشناسی بروجرد با اشاره به اینکه بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف می‌باشد، ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌شود هنگام رانندگی در جاده‌های کوهستانی استان و شهرستان نکات ایمنی را رعایت و از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام /پ

بارش باران در لرستان

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.