مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ۶ آبان ماه سالجاری تاکنون بیش از ۸۴ هزار-کیلومتر-باند از راه‌های اصلی در ۳۹ مرحله برفروبی ونمک پاشی شده است.

برف روبی ۸۴ هزارکیلومتر- باند از راههای اصلی استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ۶ آبان ماه سالجاری تاکنون بیش از ۸۴ هزار-کیلومتر-باند از راه‌های اصلی و ۱۰ هزار کیلومتر-باند از راه‌های روستایی استان زنجان با تلاش خستگی ناپذیر راهداران در ۳۹ مرحله برفروبی ونمک پاشی شده است.

عبدالحسین علی اکبری افزود: در این مدت شاهد ۲۸ روز بارش و ۱۱ روز کولاک در کلیه محور‌ها و یا دربعضی از روز‌ها در برخی محور‌های استان زنجان بودیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ راهدارخانه و بیش از ۵۰۰ نفر راهدار در قالب ۵۰ اکیپ راهداری و با در اختیار داشتن ۲۷۵ دستگاه ماشین آلات مشغول خدمات رسانی در کلیه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برفگیر استان زنجان هستند، اظهارداشت: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک دربرخی روز‌های، محور‌های برفگیر استان باتلاش راهداران، برف روبی و بازگشایی گردید و تردد در کلیه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برفگیر محور‌های شریانی در سریعترین زمان صورت می‌گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان ساخت: دراین مدت ۲۸ هزارتن ماسه و نمک برای جلوگیری از یخبندان در محور‌های مواصلاتی مورد استفاده قرار گرفت.

علی اکبری تاکید کرد: ما همواره از شهروندان خواسته ایم تا در زمان بارش برای تردد ایمن به گزارشات منتشر شده از وضیعت محور‌های استان توجه داشته باشند و قبل از مسافرت از وضعیت جوی راه‌های استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی در پایان گفت: هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ مرکزمدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان از وضعیت جاده‌های استان زنجان مطلع گردند.
 
انتهای پیام/ن
 

فعالیت ۳۰ راهدارخانه در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.