سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت:لیگ امسال با حضور بازیکنان جوان افزایش کیفیت را شاهد بود که همین موضوع را می‌توان به عنوان نقطه قوت لیگ جاری معرفی کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فریبا صادقی  سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در خصوص قهرمانی تیم خود در لیگ برتر والیبال کشور گفت: از ابتدای آغاز لیگ برنامه ریزی و سیاست تیم‌ما قهرمانی در لیگ نبود، اولویت ما در ابتدا استفاده از تمام ظریفت‌ها و استفاده از بازیکنان بومی بود که همین موضوع باعث شد از بار روانی تیم کاسته شود.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن ادامه داد: تمام سعی بازیکنان و کادر فنی بر این بود که بتوانیم خوب ظاهر شویم و خوشبختانه همین امر نیز اتفاق افتاد و تیم‌ما قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد؛ در طول این مسابقات صرفاً یک بازیکن غیربومی در تیم حاضر بود و قهرمانی ذوب‌آهن با بازیکنان بومی رخ داد؛ تمام این افتخارات زمانی رخ داد که بازیکنان تیم از لحاظ شرایط مالی شاید با کمترین حمایت‌ها مواجه بودند، اما بازیکنان به بهترین شکل ظاهر شدند و قهرمانانه جنگیدند.

صادقی در خصوص دیدار آخر تیم خود مقابل نامی‌نو اصفهان گفت: بازی با نامی‌نو بسیاری حساس بود، رقیب اصلی ما در لیگ یعنی پیکان با تیم پایین جدولی بازی داشت و همچنین تیم نامی‌نو نیز برای کسب مقام سومی در لیگ صرفاً مقابل ما به دنبال برتری در یک ست بود؛ این تیم یک بازی معوقه داشت که انجام نشده بود و در بازی مقابل ما به دنبال پیروزی در یک ست بود.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن در خصوص سطح کیفی کلی لیگ جاری ادامه داد: معتقد هستم نیم‌فصل اول لیگ برتر والیبال بانوان کشور سطح کیفی بسیار بالاتری را داشت؛ در فصل دوم با ظاهر نشدن تیم کاسپین مقابل توپکا و عدم حضور کاپیتان توپکا در بازی‌های تیم خود، سبب شد که از کیفیت لیگ در نیم فصل دوم کاسته شود، اما در کل لیگ خوبی را شاهد بودیم.

صادقی اضافه کرد: لیگ امسال با حضور بازیکنان جوان افزایش کیفیت را شاهد بود که همین موضوع را می‌توان به عنوان نقطه قوت لیگ جاری معرفی کرد.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص برنامه ریزی این تیم برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا افزود: تنها دو روز از اتمام لیگ گذشته است و مقرر شده در همین چند روز جلسه‌ای با حضور مدیرعامل کارخانه و اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن جهت برنامه ریزی برای مسابقات آسیایی برگزار کنیم.

صادقی تصریح کرد: این جلسه جهت تعیین تکلیف مسائل مالی برای این مسابقات برگزار خواهد شد؛ قطعاً برای حضور در مسابقات آسیایی تیم را تقویت خواهیم کرد و امیدوار هستم بتوانیم در این مسابقات نیز خوش بدرخشیم.

 تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان در مسابقات لیگ برتر بانوان والبیال کشور به مقام نخست رسید و سهمیه جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

 

انتهای پیام/م

 

نظر سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن  درخصوص قهرمانی تیم خود در لیگ برتر والیبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.