مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در حیطه پژوهشی، تجهیزات پزشکی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی احیا و فیکسیشن، اعلام آمادگی کرد.

هلال احمر در بحث تجهیزات پزشکی با آورژانس همکاری می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در بازدید از مرکز اورژانس استان گفت: فعالیت‌ها و وظایف نیروهای امدادی هلال احمر در حوادث جاده‌ای معطوف بر امداد و نجات و رها سازی مصدومان در تصادفات است که در نهایت اورژانس با تحویل این مصدومان آنها را به بیمارستان انتقال می‌دهد.

وی در این جلسه از همکاری در حیطه پژوهشی، تجهیزات پزشکی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی ATLS، PHTLS، احیا و فیکسیشن، اعلام آمادگی کرد.

دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد نیز در این جلسه گفت: جذب نیروهای داوطلب و آموزش و سازماندهی آنها در راستای ماموریت های عام المنفعه و بشردوستانه، هنر بزرگ جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: اگر آموزش های امدادی به صورت خوشه ای باشد و فراگیران نیز مطالب دریافتی خود از مربیان را به دیگر هنرجویان بیاموزند، گستره و اثرگذاری آموزش ها بیشتر خواهد بود.

در پایان از واحدهای MCMC ، تریاژ تلفنی و دیسپچ و آمبولانس CBRNE بازدید بعمل آمد.

جلسه مشترک سازمان اورژانس یزد و هلال احمر استان با هدف هماهنگی بين بخشی و باحضور مدير عامل هلال احمر و معاون امداد و نجات و معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان و رئيس سازمان اورژانس و معاونين محترم فنی و عمليات و اجرايي در دفتر رئيس سازمان اورژانس يزد برگزار شد.

انتهای پیام/ی

هلال احمر در بحث تجهیزات پزشکی با اورژانس همکاری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار